Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن موحدی فرد روز دوشنبه در نشستی با اعضای انجمن ورزشی‌نویسان یزد افزود: تحقق این پیشنهاد نقش مهمی در ایجاد نشاط ، سلامتی جامعه ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،افزایش تحرک و جلوگیری از چاقی در میان دانش آموزان دارد.

 وی تاکید کرد: باید مباحث مرتبط به تربیت‌بدنی و ورزش برای داشتن جامعه‌ای پویا ، بانشاط و کاهش ناهنجاری‌ها در میان اقشار مختلف خصوصا نوجوانان و جوانان به مطالبه عمومی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر سهم ورزش مطابق قانون و مقرات که از محل درآمدهای صنایع و معادن پیش بینی شد، با پیگیری مسئولان و رسانه‌های گروهی به درستی و کامل پرداخت شود، بخش زیادی از مشکل

کم‌تحرکی و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی رفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون به رغم اهمیت موضوع و وجود برخی مقررات، سهم ورزش برای اقشار مختلف خصوصا نونهالان و نوجوانان پرداخت نمی‌شود، گفت: شاهد وجود برخی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستیم که این شرایط برای یزد که شرکت‌های بزرگ صنعتی و تولیدی بزرگی دارد، اصلا پذیرفته نیست.

این مسئول اظهار کرد: مسئولان اجرایی به خصوص ورزشی با همکاری رسانه‌ها باید برای دریافت سهم صنایع در توسعه فعالیت های ورزشی و سالم‌سازی جامعه بیش از گذشته ماموریت‌های قانونی خود را انجام دهند که تحقق آن نقش مهمی در توسعه کمی و کیفی ورزش به خصوص در بین دانش‌آموزان دارد.

موحدی فرد یکی از مسایل مهمی که از سوی رسانه‌های گروهی و مسئولان باید به عنوان یک مطالبه مهم مطرح شود در خصوص همکاری اداره های امور مالیاتی و معافیت‌هایی است که در این خصوص پیش‌ بینی شد و هم‌اکنون به صورت کامل در استان اجرا نمی‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد همچنین به اهمیت همکاری مدیران تمامی دستگاه‌ها و داشتن پیوست فرهنگی و ورزشی در کنار سایر مسایل اشاره کرد و همکاری تمامی مسئولان و همراهی رسانه‌های گروهی را برای تحقق این ماموریت مهم خواستار شد.

حدود ۴۰ درصد دانش آموزان یزدی با پدیده چاقی روبرو هستند

همچنین معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش یزد گفت: حدود ۴۰ درصد دانش‌آموزان استان از چاقی  رنج می‌برند بر همکاری رسانه‌ها و سایر مسئولان برای اقدامی موثر و همسو با این معاونت در انجام برنامه‌های مختلف برای پیشگیری و حفظ سلامتی جامعه هدف تاکید کرد.

مصطفی خلیلی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در واحدهای آموزشی و بین دانش‌آموزان استان وجود دارد، همراهی سایر نهادها، تشکل‌ها و همیاری اصحاب رسانه در توسعه و فرهنگ‌سازی ورزش در جامعه و بین دانش‌آموزان و فرهنگیان را خواستار شد.

در این نشست علی‌محمد قادریان رییس هیات مدیره، علی امینی مدیرعامل و سایر اعضای انجمن ورزشی نویسان یزد  گزارشی در خصوص اهداف، برنامه‌ها، رویکردها، راهکارها و توسعه ورزش استان خصوصا در بین دانش‌آموزان مطالبی بیان کردند.

تعداد دانش‌آموزان استان یزد در سال تحصیلی جاری که از طریق آموزش ترکیبی اعم از حضوری و فضای مجازی در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی در حال تحصیل هستند، ۲۸۵ هزار نفر اعلام شد.

    

برچسب‌ها کم تحرکی مدارس وزارت صنعت معدن و تجارت یزد چاقی دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کم تحرکی مدارس وزارت صنعت معدن و تجارت کم تحرکی مدارس وزارت صنعت معدن و تجارت یزد چاقی دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش بین دانش آموزان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از جذب اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی به‌عنوان معلم ورزش در دانشگاه فرهنگیان و حل مشکل سربازی آنها خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صادق ستاری‌فرد؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف در سال‌های اخیر اظهار کرد: اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که دانش‌آموزان ما می‌توانند در آوردگاه‌های بین‌المللی مانند سایر حوزه‌ها چون حوزه‌های علمی و فناوری موفق شوند.

وی افزود: تیم‌های ملی دانش‌آموزی بعد از 6 سال وقفه تشکیل شدند و اولین تیم، تیم ملی والیبال بود که با آمادگی خوب و کادر فنی بسیار حرفه‌ای و اخلاقی حضور پیدا کردند، البته کادر تیم ملی همگی از خانواده بزرگ تعلیم و تربیت بودند و خوشبختانه بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند از سد صاحب‌نام‌ها عبور کنند و مقام نخست جهان را کسب کنند.

تیم والیبال دانش آموزی ایران قهرمان جهان شد

ستاری‌فرد گفت: پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش منجر به این شد که اتفاقات خوبی برای این استعدادهای رقم بخورد. همراهی شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغیه رییس‌جمهور نوید بخش این است که این استعدادها که از درون نظام آموزش و پرورش رشد می‌کنند باید در درون نظام تعلیم و تربیت بمانند و از این جهت ان‌شاءالله این استعدادها به عنوان معلم بر می‌گردند و در خدمت نظام تعلیم و تربیت خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد