Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش،در این ویژه برنامه، به طور اجمالی زندگی فریدون مشیری بررسی و در ادامه در خصوص اساتید و شعرای الهام بخش او نکاتی مطرح می‌شود. همچنین نظرات کارشناسان و اساتید را درباره سبک شعری این شاعر بزرگ خواهید شنید.

ناقوس نیلوفر به تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست، کارشناسی رشید کاکاوند، احمد خالصی ، دکتر خانجانی افشار و نویسندگی فاطمه حاتمی عصر امروز ساعت ۱۸:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش دو سریال جدید از رادیو نمایش

پخش دو سریال جدید رادیویی خواب آشفته شهر و برادر عروس آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجموعه نمایشی خواب آشفته شهر بر اساس زندگی محمد بن شهرآشوب توسط وفا مصطفی پور کیاسری نوشته شده است و مجید نظری نسب سردبیری آن را برعهده دارد.

در خلاصه داستان این مجموعه رادیویی آمده:علاالدوله که حریص وتشنه قدرت است می کوشد با همدستی داروغه شهر ساری و فتنه گری زال سیاهکار، حکومت طبرستان را براندازد. اسپهبد که از حامیان و دوستداران شیعیان است، وقتی حکومتش را با تهدید جدی مواجه می‌بیند، از فقیه جوان و خوشنام شهر ساری محمد بن شهر آشوب کمک می طلبد تا دسیسه و جنگ قدرت را فرو نشاند.

خواب آشفته شهر به کارگردانی میرطاهر مظلومی، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری علی حاجی نوروزی با هنرمندی کرامت رودساز،رویا فلاحی، مهرخ افضلی،علی میلانی، شهریارحمزیان، نگین خواجه نصیر، میرطاهرمظلومی، شهین نجف زاده، امیرعباس توفیقی، بهادر ابراهیمی، صادق وفایی، مجتبی طباطبایی، محمدرضا علی، محمد مجدزاده، محمدپورحسن و محمد صادق رزاق مهر هر روز ساعت ۲:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۳:۰۰ تکرار آن است. همچنین این مجموعه ساعت ۳:۰۰ بامداد به روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

برادر عروس نیز عنوان مجموعه نمایشی جدیدی است که هر روز ساعت ۲ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۸:۳۰ تکرار آن است.

این مجموعه طنز نمایشی –خانوادگی داستان خانواده ای چهارنفره را روایت می کند که یکی از فرزندان خانواده برای انتخاب همسر ملاک های اشتباهی دارد.

سید محسن موسوی نویسنده،شهلا دباغی سردبیر،حمید منوچهری کارگردان،اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده، نرگس موسی پور افکتور،جعفر جودتی صدابردار،احسان پیرولیان گرافیست و امیرزنده دلان، فریبا متخصص، سیما خوش چشم، سعیده فرضی،م هدی نمینی مقدم، سیما رستگاران، راضیه مومیوند، معصومه عزیزمحمدی، رامین پورایمان، مجیدحمزه، محمد آقامحمدی و شیرین سپهراد هنرمندان این مجموعه رادیویی هستند.

گولاچو برنامه طنز رادیو نمایش شد

از این پس هر صبح شنونده برنامه طنز رادیویی گولاچو از آنتن شبکه رادیویی نمایش باشید.

سجاد گلبادی‌نژاد تهیه کننده برنامه گولاچو ضمن اعلام این مطلب افزود: این برنامه شاد صبحگاهی رویکرد طنز اجتماعی دارد و معنای اسم آن یک نان شیرینی محلی سمنان است و آیتم های ما بر اساس مواد لازم این نان تقسیم بندی شده اند تا ذائقه مخاطب را شیرین کنند.

گلبادی نژاد تأکید کرد: این آیتم‌ها شامل داستان های قدیمی و موضوعات سیاسی، اقتصادی،اجتماعی،ورزشی، علمی،گزارشی،حواشی فضای مجازی و شوخی با خبرهای روز است.

حمید پارسا، فائزه مصطفی لو، سوگند ایرانمنش  نویسندگان، امیر زنده دلان سرپرست نویسندگان، نازنین مهیمنی، پیمان قریب پناه گویندگان ، حمید شاهی، امیر عضد، امیر زنده دلان آیتم سازان، یاسرکتاییان ارتباطات، مائده علاقه مند گزارشگر، مهدی خانزاده هماهنگی و سجاد کلبادی نژاد تهیه کننده برنامه طنزگولاچو هستند که هر روز ساعت ۷ صبح به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

برچسب‌ها فریدون مشیری حمید منوچهری میرطاهر مظلومی سید محسن موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فریدون مشیری حمید منوچهری میرطاهر مظلومی فریدون مشیری حمید منوچهری میرطاهر مظلومی سید محسن موسوی رادیو نمایش پخش می شود روز ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر كه تهیه كنندگی برنامه فراسو را به عهده دارد بیان می كند: برنامه فراسو از شنبه تا سه شنبه ساعت هشت و پنج دقیقه صبح روانه آنتن رادیو سلامت می شود. این برنامه از تولیدات گروه بهداشت و تندرستی این شبكه رادیویی است و فردا روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه موضوع ایمنی در محیط کار را مورد بررسی قرار می دهد.

وی ادامه می دهد: مجری كارشناس برنامه لیلا علوی است. در برنامه فردا کارشناس مجری برنامه دکتر محسن انصاری، عضو هیات علمی دانشگاه قزوین و دکترای بهداشت حضور دارد و به ابعاد مختلف موضوع ایمنی در محیط کار می پردازد و پاسخگوی سئوالات شنوندگان خواهد شد. همچنین در این برنامه آیتمی با همین محوریت روانه آنتن رادیو سلامت می شود.

این تهیه كننده درباره دغدغه هایی كه در این برنامه دنبال می كند، توضیح می دهد: برنامه فراسو اختصاص به پیشگیری از بیماری ها چه جسمی و چه روانی دارد و ما تلاش داریم سبك زندگی سالم را به مردم آموزش بدهیم.

 

دیگر خبرها

  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • بهترین ساعت برای مصرف ویتامین D صبح است یا شب؟
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»