Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قادر آشنا در پیامی به پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان آمده است: «تئاتر در ماه‌های گذشته همچون تمام شئون زندگی اجتماعی به واسطه شیوع ویروسی نامبارک شرایط بسیار ویژه‌ای را تحمل کرد، شرایطی که شاید تا پیش از این تجربه نشده بود.

وی افزود: به این واسطه یکی از ستون‌های اصلی هنر تئاتر که همان ارتباط بی‌واسطه با مخاطب بود به جد تحت‌الشعاع قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارغ از تمام دشواری‌های ناگزیر این همه‌گیری جهانی آنچه مایه مباهات و فخر است حضور و هنرآفرینی هنرمندان شایسته تئاتر کشور با رعایت تمام اصول بهداشتی و توصیه‌های پیشگیرانه بود. 

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این پیام آورده است: بهره‌گیری خردمندانه و روزآمد هنرمندان و صاحبان اندیشه‌های خلاق از تازه‌ترین شیوه‌های ارتباطی و متناسب‌سازی نمایش‌ها با شرایط ویژه شیوع بیماری به جهت استمرار با شهروندان از امتیازات ویژه در این دوره بود.

آشنا در پیام خود با تشکر از همه هنرمندان تئاتر خیابانی کشور، اساتید و کارشناسان، برگزارکنندگان و مدیران حامی، نهادهای همراه استان و مردمان شریف دیار کردستان، ابراز امیدواری کرد: پانزدهمین دوره از جشنواره خاطره‌ساز و تخصصی تئاتر خیابانی مریوان سبب‌ساز اتفاقات مبارک برای تئاتر کشور، هنرمندان شریف تئاتر خیابانی و شهروندان هنردوست کردستان و مریوان باشد.

علاوه براین در آستانه برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، عبید رستمی، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان و دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان پیامی منتشر کرد.

در این پیام آمده است: خیابان همواره صحنه مهیجی برای نمایش ماجراهای پیچیده و موقعیت‌های ویژه بوده است که ارزش‌های انسانی را به مخاطبان خود عرضه کرده. موقعیت‌هایی ساده و به مراتب انسانی که ناشی از منش و روحیه حق‌طلبی و حقیقت‌جویی است و تجلی تجمیع نیروهای عظیم برای پاسداشت اصول اخلاقی ازلی و ابدی بوده است که بشر را در سرتاسر زندگی ملتزم و متعهد به حفظ و اشاعه آن می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و اشاد اسلامی استان کردستان در انتهای پیام آورده است: به سهم خود از مسئولان، هنرمندان، دست‌اندرکاران و یکایک همکارانم در ستاد برگزاری جشنواره و تمامی افرادی که با تلاش، حمایت و پشتیبانی خود، شرایط را برای برگزاری باشکوه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان فراهم کرده‌اند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم در سایه الطاف الهی همواره پیروز و سرافراز باشید.

پانزدهمین چشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به دبیری عبید رستمی از پنجم تا ۱۰ آبان ماه در شهر مریوان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مریوان کردستان جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کردستان جشنواره تئاتر خیابانی مریوان مریوان کردستان جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تئاتر پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما