Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@04:42:35 GMT

منع تردد شبانه همچنان در سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۹۲۲۱

منع تردد شبانه همچنان در سراسر کشور

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های ترافیکی کرونا اظهارکرد:‌ تا امروز (سوم آبان ۱۴۰۰) و برابر آخرین تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستادملی مقابله با کرونا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی همچنان به قوت خود باقی است. بر این اساس خروج پلاک‌های بومی از شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع بوده و مشمول جریمه به ترتیب یک و نیم میلیون تومانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ برای ورود به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی نیز ممنوعیت برای پلاک‌های غیر بومی وجود داشته و این دسته از خودروها نیز به ترتیب یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در حال حاضر و برابر آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ۲۲ شهرستان در وضعیت قرمز و ۱۲۸ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت:‌ محدودیت‌های تردد شامل این شهرها خواهد شد، لذا درخواست پلیس از مسافران و به خصوص رانندگان این است که حتما قبل از ورود به شهری از وضعیت کرونایی آن با خبر شوند تا مشمول جریمه نشوند.

شیرانی در مورد اجرای منع تردد شبانه نیز به ایسنا گفت:‌ اجرای این طرح کما فی السابق در تمام شهرهای کشور با تمام وضعیت‌های رنگی اجرا می‌شود و تردد خودروهای فاقد مجوز از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در تمامی معابر ممنوع است و در صورت ثبت تخلف مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی پلیس راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه

سرهنگ اسماعیل احسان پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک می‌باشد. 

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت، آبشناسان – سردار جنگل، همت – جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله می‌باشد. 

سرهنگ احسان پور بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد. 

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی بدلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد. 

سرهنگ احسان پور گفت: در اکثر معابری که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده بمنظور افزایش ایمنی این افراد اجرا می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم به همین منظور در تردد‌های خود دقت بیشتری داشته باشند و حق تقدم عبور عابرین پیاده را رعایت نمایند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از مقاطع و گذرگاه‌ها عبور نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه