Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری آریا- در محیط های اداری، شرکت ها و سازمان های متفاوت از مبلمان اداری استفاده می گردد و این مبلمان های اداری در سرسبک های مختلف طراحی می شوند و دارای نمونه های مختلفی می باشند که در هر محیط با توجه به ماهیت سازمان نوع مبلمان اداری را باید مشخص نمود؛ مثلاً اگر در حوزه آی تی در حال فعالیت هستید نوع مبلمان اداری که انتخاب می کنید با یک شرکت خدماتی و نظافتی کاملاً متفاوت خواهد بود پس قبل از هر چیزی باید به برخی از سوالات مهم در خصوص شرکت پاسخ بدهید و در نهایت پس از ارزیابی دقیق برای انتخاب مبلمان اداری اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مبلمان اداری کلاسیک | میز مدیریتی سلطنتی

میز کنفرانس، میز مدیریت، میز منشی، میز گروهی، میز کارمندی قفسه ها، پارتیشن های اداری، صندلی ها و میز ها و.... را مبلمان اداری می گویند که به صورت کلی در انواع سبک های زیر طراحی و اجرا می شوند:

سبک مبلمان اداری کلاسیکسبک مبلمان اداری مدرنسبک کلاسیک تفسیریسبک مدرن مینیمالیسیتیسبک روستیکسبک رتروسبک ماوریکسبک معاصرسبک هایتک

هر کدام از این سبک ها دارای ویژگی ها و خصوصیت های خاص خود می باشد که شما به منظور انتخاب بهتر نوع مبلمان اداری باید شناخت تقریبی از این سبک ها داشته باشید.

در ادامه به معرفی اجمالی دو سبک معروف مبلمان اداری کلاسیک و مبلمان اداری مدرن پرداخته ایم چرا که این سبک ها طرفداران بسیار زیادی داشته اند و مورد پسند مشتریان زیادی قرار می گیرند.

معرفی سبک مبلمان اداری کلاسیک

یکی از قدیمی ترین نمونه سبک ها در صنعت مبلمان اداری به سبک مبلمان اداری کلاسیک اختصاص داشته است.

در مبلمان اداری کلاسیک بیشتر از متریال چوب استفاده می گردد البته برای اینکه زیبایی منحصر به فرد و جذابی را به وجود بیاورد در کنار این متریال چوبی از پوشش پلی اورتان براق یا پلی استر استفاده می گردد و گاهی از چرم نیز در این نوع مبلمان استفاده شده و در نهایت آنچه که در نگاه اول برای افراد به وجود می‌آید یک طرح بسیار شکیل می باشد.

معمولاً در مبلمان اداری کلاسیک از رنگهای استفاده می‌گردد که تیره هستند البته این موضوع به صورت صد در صدی نیست و گاهی می توان مبلمان اداری کلاسیک را با رنگ‌های روشن نیز خریداری نمود.

مبلمان اداری کلاسیک دارای کیفیت بالایی هستند چرا که در ساخت آنها از چوبهای استفاده شده که علاوه بر افزایش میزان طول عمر و ماندگاری مبلمان اداری بلکه زیبایی خاصی را پدید می آورند همانند چوب هایی از جمله راش، گردو، کاج، افرا و....

در سبک کلاسیک مبلمان به دو شکل سلطنتی و ساده طراحی شده و ساخته می گردند.

از جمله لوازم معروفی که در مبلمان اداری کلاسیک وجود دارد به میز مدیریت سلطنتی اختصاص داشته است که در واقع جزء میزهای باشکوه به شمار می‌رود اما بد نیست که بدانید استفاده از این نوع سبک می تواند علاوه بر اینکه شکوه و وقار را نشان بدهد بلکه حس صمیمی و گرمی را در محیط پدید بیاورد و آنچه که سبب ایجاد چنین فضایی می‌شود آرامش و گرمای چوبی و همچنین نقش و نگار هایی می باشد که به صورت زیبا و ظریف بر روی چوب ها حکاکی شده اند.

این نوع سبک یعنی مبلمان اداری کلاسیک از قیمت بالاتری نسبت به سبک های دیگر  برخوردار می باشد و میتوان گفت تا حد زیادی آنچه که موجب این افزایش قیمت‌ها می‌شود تزیین و منبت کاری بوده که بر روی چوب ها انجام می شود؛ در نهایت به دلیل این که از چوب های باکیفیت ساخته می شود قطعاً قیمت بالاتری نیز خواهد داشت و طول عمر استفاده از آن نیز بیشتر می باشد.

مبلمان اداری لاکچری | میز مدیریت کلاسیک

معرفی سبک مبلمان اداری مدرن

قبل از هر چیزی باید بگوییم وقتی در مورد یک سبک صحبت می کنیم شامل تمامی مواردی می باشد که در آن سبک بکار برده می شود. مثلا در مبلمان اداری مدرن هر چیزی همانند میزاداری مدرن، صندلی اداری مدرن و... باید از نوع جدید و مدرنی باشد.

در مبلمان اداری مدرن سادگی موج می زند و الگوبرداری آن از اشکال هندسی بوده و اکثرا متریال های استفاده شده نیز به چوب، شیشه و فلز اختصاص دارد.

برای مبلمان اداری مدرن که شامل میز اداری مدرن، صندلی، پارتیشن و غیره می باشد از رنگ های شاد و پر انرژی استفاده می‌شود تا این رنگ‌های روشن موجب افزایش راندمان کاری کارمندان و پر انرژی بودن و محیط کار گردند.

نسبت به دیگر سبک ها وزنی سبک تر و قیمت مناسب تر خواهند داشت. این نمونه سبک بسیار مدرن و به روز بوده و کارایی بیشتری نیز خواهد داشت و عموماً محصولات آن به صورت کاملاً ارگونومی می‌باشند و درون وسایل آن از امکانات هم همانند سیم برق، کابل شبکه و غیره نیز تعبیه می گردند.

در سبک کلاسیک با استفاده از پارتیشن بندی تفکیک‌پذیری بسیار خوبی صورت می‌گیرد و پارتیشن ها نیز شیک و جدید هستند که علاوه بر ایجاد یک تفکیک‌پذیری عالی بلکه فضای دوستانه را ایجاد می کند که کارمندان در چنین فضای حس راحتی دارند و از همه مهم تر مجاب به انجام وظایف شان هستند.

میز اداری مدرن | مبلمان اداری لیوسا

برای میز اداری مدرن و پارتیشن ها معمولا از صفحات همانند شیشه و فلزها استفاده می گردد.

همیشه به این صورت نیست که تنها یک سبک برای محیط اجرا شود گاهی برخی از افراد تمایل دارند که دو سبک را به صورت ترکیبی با هم در محیط اجرا کنند که البته در برخی از شرایط این امکان محیط خواهد بود مثلا در سبک کلاسیک تفسیری ترکیبی از دو سبک مدرن و کلاسیک وجود دارد که قطعا یک محیط بسیا زیبا را پدید می آورد که هر فردی از دیدن آن لذت خواهد بود.

پس به صورت خلاصه اگر سبک مبلمان اداری مدرن با سبک کلاسیک ترکیب شود آن را با عنوان سبک کلاسیک تفسیری می شناسند و در آن از رنگ های نقره ای و طلایی استفاده شده و حالت کلاسیک و قدیمی دارد اما این تفاوت نیز وجود دارد که در آن برخی نوآوری های سبک مدرن نیز پیاده سازی می شود و به چنین سبکی، سبک کلاسیک تفسیری گفته می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مبلمان اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا بامداد سه شنبه ساختمان «همیلتون هال» این دانشگاه را تسخیر کرده و همزمان هشدار دادند تا زمانی که مطالبات آنها پاسخ داده نشود، این مکان را ترک نخواهند کرد.

ده‌ها دانشجوی معترض طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا بامداد روز سه شنبه وارد همان ساختمان پردیسی شدند (همیلتون هال) که دانشجویان طرفدار عدالت نژادی در دهه ۱۹۶۰ آن را اشغال کرده بودند.

دانشجویان حامی فلسطین بامداد سه شنبه وارد ساختمان هملیتون دانشگاه کلمبیا شده و ضمن تسخیر این مکان، نام آن را به «هند رجب» کودک ۶ ساله غزه‌ای که در جریان حملات اسرائیل کشته شده، تغییر دادند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای اداری استان تهران
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • آهنگسازی در موسیقی کلاسیک ایرانی کتاب شد/ خواندن چند پژوهش
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • الماس‌هایی که دو ساعته تولید می‌شوند؛ دستاورد کیمیاگران مدرن چیست؟
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه