Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان مدیریت پسماند صبح امروز برگزار شد.

جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این نشست گفت: اقدامات و طرح‌های علمی و متناسب با شرایط روز در سازمان پسماند شروع شده که باید با اولویت ادامه پیدا کند.

وی افزود: آقای علیپور از مدیران دانشگاهی هستند که انتخاب ایشان قطعاً با نگاه عملیاتی و متناسب با نیاز جامعه صورت گرفته بود و حضور ایشان موجب اتفاقات خوب و در راستای حفظ محیط زیست در این سازمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی در ادامه گفت: انتخاب آقای عزیزی هم بدون هیچ توصیه‌ای صورت گرفت. ما با هفت مدیر پیشنهادی برای مدیرعاملی سازمان صحبت کردیم که خروجی آن نشست‌ها، به اسم آقای عزیزی رسید که سابقه مثبت حضور در سازمان مدیریت پسماند را دارد و با کار و فضای این سازمان کاملاً آشناست. نگاه ما این بود که تغییر سبکی منطبق با استانداردهای جهانی ایجاد کنیم.

صدرالدین علیپور مدیرعامل پیشین سازمان مدیریت پسماند نیز در این مراسم گفت: از تیم مدیریت شهری که این فرصت را به من دادند تا دو سال و اندی بیاموزم و تجربیات دانشگاهی و دانشم را عملیاتی کنم، سپاسگزارم.

وی افزود: در حوزه مدیریت شهری باید به همه فرصت داده شود تا همه مدیران تجربه کسب کنند و دانش خود را اجرایی سازند.

علیپور افزود: نگاه ما از ابتدا در سازمان مدیریت پسماند این بود که تغییر سبکی در حوزه مدیریت پسماند منطبق با استانداردهای جهانی در این سازمان و ارائه خدمات به شهروندان ارائه کنیم که تصویب طرح جامع و اجرای طرح کاپ در همین راستا صورت گرفت.

وی گفت: آقای عزیزی از مشاوران و همراهان همیشگی ما در طول این سال‌ها بودند و ما در اجرای پروژه‌ها از دانش و مشاوره ایشان بهره می‌بردیم به همین دلیل از این انتخاب خشنودم.

در ادامه نیز محمدمهدی عزیزی سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند نیز در این مراسم گفت: با حضور آقای علیپور در سازمان مدیریت پسماند شاهد اتفاقات خوب و امیدوارکننده ای بودیم و تلاش من این است که مسیری که ایشان ترسیم کردند، دنبال کنم.

وی ادامه داد: طرح جامع مدیریت پسماند یکی از اقدامات خوش یمن مجموعه بوده و انشاالله در ریل گذاری که انجام شده، بتوانیم تکمیل کننده آن باشیم.

عزیزی افزود: تلاش می‌کنم که با کمک معاونان، مدیران و پرسنل زحمتکش سازمان پسماند کیفیت ارائه خدمات را بالا ببریم و مهمترین موضوع برای ما این است که رضایت مردم و شهروندان جلب شود و از همه همکاران عزیزم می‌خواهم که کمک کنند تا با تلاش و همدلی به این هدف برسیم.

کد خبر 5335673 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: صدرالدین علیپور طرح کاپ شهرداری تهران مدیریت پسماند شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی گردشگری آتش سوزی کیفیت هوای تهران شورای شهر تهران نیروی انتظامی موزه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان تامین اجتماعی سازمان محیط زیست زنان سرپرست خانوار علی سلاجقه شهرداری سازمان مدیریت پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوط؛ حسین ظفری درباره آخرین وضعیت استان های سیل زده، افزود: شب گذشته بارش های شدیدی در استان های غربی و جنوبی کشور داشتیم. در استان خوزستان شهر دزفول میزان بارش ها به ۱۰۷ میلی متر رسید.

بیشتر بخوانید؛ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد

وی اظهار کرد: همچنین در ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری راه های عشایری آسیب جدی دیده اند و تعدادی دام نیز تلف شده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: خوشبختانه تلفات جانی در اثر این بارش ها نداشته‌ایم، اما ارزیابی ها هنوز ادامه دارد.

ظفری گفت: راه های اصلی باز هستند و تردد در جریان است.

وی افزود: برق در شهر معمولان استان لرستان نیز قطع شده بود که با همکاری سازمان ها وصل شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: نیروهای امدادی در استان های شمالی، غربی و شمال غربی کشور در حالت آماده باش قرار دارند.

ظفری با اشاره به آبگرفتگی ها گفت: در بخش هایی از شهرهای، اهواز و ایلام برخی خانه ها دچار آبگرفتگی شدند که ساکنان به مناطق امن انتقال داده شدند.

وی افزود:در استان های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری، عده ای از مردم در محاصره سیلاب قرار گرفته بودند که به کمک نیروهای امدادی رهایی یافتند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به بارش تهران ادامه داد: در بازدیدهای میدانی خودم در اطراف تهران مشاهده کردم که تمام نیروهای امدادی اعم از هلال احمر، پلیس، آتش نشانی و اورژانس در آمادگی کامل هستند.

ظفری گفت: ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده‌اند. این آمادگی ها تا پایان بارش ها ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله این بارش ها را نیز سپری می کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229382 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها