Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:27:51 GMT

ناجی یوونتوس به پلاتینی رسید (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۰۲۵۱

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس دیشب به رکورد میشل پلاتینی، فوق ستاره فرانسوی در لباس بیانکونری دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه به نظر می رسد یوونتوس مغلوب دربی ایتالیا برابر اینتر باشد، پائولو دیبالا به داد این تیم رسیده و با گلزنی در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی باعث شد این دیدار حساس با تساوی 1-1 تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا و با گلزنی در بازی دیشب، پائولو دیبالا با رکورد 104 گل میشل پلاتینی برای بیانکونری برابری کرد و او بلافاصله به دنبال رکورد یک اسطوره دیگر یوونتوس یعنی جان چارلز خواهد بود. این مهاجم ولزی 105 گل برای بیانکونری به ثمر رسانده و دیبالا احتمالا به زودی به رکورد او نیز دست خواهد یافت.

 

البته این ستاره آرژانتینی احتمالا به زودی می تواند به جمع 10 گلزن برتر تاریخ یوونتوس نیز برسد، زیرا فدریکو مونراتی با 114 گل و روبرتو باجو با 115 گل فاصله زیادی با او ندارند و حتی ممکن است این اتفاق در فصل جاری نیز محقق شود. الساندرو دل پیرو با 290 گل در لباس یوونتوس، بهترین گلزن تاریخ باشگاه محسوب می شود و رسیدن به رکورد این ستاره ایتالیایی برای هر بازیکنی بسیار دشوار خواهد بود.

 

پائولو دیبالای 27 ساله در این فصل شش بار در سری آ به میدان رفته، سه گل زده و دو پاس گل داده و البته یک بار در لیگ قهرمانان نیز وفق به گلزنی شده است. دیبالا از زمان پیوستن به یوونتوس فاتح پنج اسکودتو و چهار کوپا ایتالیا را شده و 260 بار در تمام مسابقات برای این تیم به میدان رفته است.

 

 

 

یوونتوس پلاتینی دیبالا یوفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس پلاتینی دیبالا یوفا پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)

دیداری که انتظار می‌رفت جذاب‌تر دنبال شود، بدون گل به پایان رسید و دو تیم میلان و یوونتوس به ۱ امتیاز رضایت دادند.

دانلود (56.4MB)

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان