Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فتاحی در خصوص حاشیه های برگزاری بازی سپاهان برابر نفت مسجدسلیمان صحبت هایی را انجام داده است

رضا فتاحی به صحبت های افشین پیروانی واکنش نشان داده است.

به گزارش طرفداری، رضا فتاحی در پی اظهارات افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:

تعیین محل مسابقه برعهده باشگاه میزبان و پس از تایید سازمان برگزار کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پس از تعیین زمین مسابقه و تایید سازمان برگزارکننده هیچ باشگاه و مقامی اجازه لغو و جابجایی محل مسابقه را ندارد.

فتاحی تصریح کرد:

بی‌اطلاعی از امور و اظهار نظرهای خاص و قیم‌ماآبانه از سوی افراد در باشگاه‌های مختلف بستری برای غبار آلوده کردن فضای فوتبال و تولید التهاب و تنش بین هواداران ارزنده باشگاه‌ها خواهد بود که مغایر روح جوانمردی و الزامات فدراسیون محترم و سازمان لیگ و تاکید کمیته‌های محترم اخلاق و انضباطی می‌باشد.

مدیر تیم سپاهان گفت:

تغییر محل برگزاری مسابقه تیم‌های سپاهان و نفت مسجد سلیمان در پی درخواست باشگاه میزبان بوده و هیچ‌گونه ارتباطی با  باشگاه سپاهان ندارد و این باشگاه کلیه اقدامات لازم جهت اسکان در شهرستان مسجد سلیمان را بعمل آورده بود ولی طبق تماس مسئولان سازمان لیگ از اعزام به مسجد سلیمان خودداری نمود و تا ساعت 19 روز شنبه 1400/08/01 از محل برگزاری مسابقه بی‌خبر بودیم و حتی محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از بازی به این موضوع اشاره کردند.

وی افزود:

به رغم میل باطنی و رویه اخلاقی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به اطلاع همگان می‌رسانیم که موارد مطروح کذب و یا از سر بی‌اطلاعی بوده  و مشروحاً اعلام می‌شود؛ اظهار کننده محترم فراموش کرده که در مسابقات جام حذفی فصل 99-98 مسابقه تیم‌های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس که میزبانی حق مردم خوب ماهشهر بود را به شهر آبادان انتقال دادند!

فتاحی تصریح کرد:

همچنین او فراموش کرده که در مسابقات جام حذفی فصل 1400-1399 مسابقه تیم‌های شاهین بندر عامری و پرسپولیس که حق میزبانی مردم خوب بندر عامری بود را در شهر بوشهر برگزار کردند و این درحالی بود که در همان مرحله تیم فوتبال این باشگاه علیرغم غیر استاندارد بودن ورزشگاه ساوه مجبور به حضور در ساوه و برگزاری مسابقه با خوشه طلایی شدیم. در همین مسابقه مسئولین شهر ساوه کلیه تلاش و سعی خود را جهت برگزاری بهتر این مسابقه بعمل آوردند.

وی افزود:

به استحضار کلیه مردم عزیزمان می‌رساند این باشگاه به جهت تعدیل تنش‌ها بین هواداران دو باشگاه و به جهت حضور قوی تیم پرسپولیس در مسابقات باشگاه‌های آسیا و درخواست شخص یحیی گل‌محمدی نسبت به برگزاری بازی دوستانه در تاریخ 1400/07/16 در تهران اقدام کردیم ولی متاسفانه افشین پیروانی مجدداً با اظهارات غیر واقعی ایجاد حاشیه و تنش می‌کنند. شایسته است کمیته محترم اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال به این موارد ورود تا ان شالله در فصل جاری فوتبال شاهد اینگونه اقدامات نباشیم.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس وریا غفوری: خوبان عالم دعا کنند VAR به فوتبال ما بیاید؛ حتما لازم بوده طارمی توییت کند! فسخ کدام قرارداد به فیفا گزارش شد؟ تلاش برای مقصر تراشی در فاجعه VAR شعار هواداران لیورپول در جریان بازی با منچستریونایتد: سولسشر باید بماند باشگاه بارسلونا رفتار خشونت آمیز هواداران علیه رونالد کومان را محکوم کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رضا فتاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال ملاثانی که در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به دلیل باز نشدن درهای ورزشگاه غدیر اهواز از سوی باشگاه استقلال خوزستان نتوانست از فجرسپاسی شیراز میزبانی کند، ورزشگاه خود را برای میزبانی از سپاهان در جام حذفی مشخص کرد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان دیدار تیمش است به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرد باید امروز ورزشگاه را مشخص کنید. رفتیم نزد مسئولان نفت مسجدسلیمان و با خواهش و تمنا توانستیم این ورزشگاه را برای میزبانی از سپاهان معرفی کنیم. در اهواز و آبادان به ما ورزشگاه ندادند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد