Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان دادستان مرکز استان سمنان از دستور تشکیل سریع جلسه شورای ترافیک شهرستان سمنان مبنی بر جلوگیری ازاحتمال تضیع اموال دولتی و عمومی و از بین رفتن بیت المال خبر داد .

محمدشریف ابراهیمی ، دادستان مرکز استان با اشاره به اعتراضات مردمی در خصوص بازگشتیی پیاده‌راه امام اظهار کرد: در ادامه ورود این دادستانی درخصوص رسیدگی به اعتراضات مردمی مبنی بر تصمیم خارج از چارچوب عوامل شورای شهر سمنان، مبنی بر بازگشایی خیابان امام برای تردد کلیه وسایل نقلیه شخصی ، این دادستانی مرجع قانونی تصمیم گیرنده در این موضوع را فرمانداری شهرستان سمنان می داند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: در مکاتبه با سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان تصریح شده است از آنجایی که شورای ترافیک شهرستان سمنان سابقاً مجوز تردد خودروهای حمل و نقل عمومی را در خیابان امام سمنان صادر نموده است ، ولیکن تصمیم جدید عوامل شورای شهر سمنان احتمال از بین رفتن بیت المال و تضیع اموال دولتی و عمومی را متصور می کند .

مدعی العموم مرکز استان سمنان در مکاتبه خویش آورده اند: از آنجایی که مرجع قانونی تصمیم گیرنده در خصوص تردد وسایل نقلیه در آن خیابان فرمانداری سمنان است و باتوجه به شرایط فعلی که زیر ساخت لازم جهت عبور و مرور وسایل نقلیه شخصی در خیابان امام سمنان وجود ندارد و ضرورت تصمیمات کارشناسی مطروحه در شورای ترافیک شهرستان سمنان را می‌طلبد ، شایسته است شورای ترافیک شهرستان سمنان سریعاً تشکیل جلسه دهد تا مصوبات قانونی آن دستگاه اجرایی گردد .

دادستان مرکز استان تر فرمانداری سمنان خواسته است: از مداخله سایر عوامل و نهادهایی که اقدامات آنان فاقد وجاهت قانونی است جلوگیری نموده و نتیجه تصمیمات اتخاذ شده را به دادستانی گزارش نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستري سمنان دادستان سمنان استانی اجتماعی پیاده راه شورای ترافیک شهرستان سمنان مرکز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب ایتوندی عصر سه شنبه در اولین جلسه شورای ترافیک در سال جاری به بررسی مصوبات جلسات پیشین پرداخت و اظهار کرد: این مصوبات با توجه به اینکه در ایمن سازی راه‌ها و معابر، کاهش تعداد تصادفات، حذف نقاط حادثه خیز و همچنین جلوگیری از وارد آمدن خسارات مادی و معنوی به مردم موثر هستند لازم الاجرا است.

وی خطاب به مسئولین ذیربط در هرسین، افزود: مصوبات شورای ترافیک این شهرستان را حتماً در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی کنید.

فرماندار هرسین تاکید کرد: ایمن سازی مسیرهای تخریب شده در اثر بارندگی‌های اخیر، رنگ آمیزی جداول، نوسازی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، ترمیم سرعت کاه‌های تخریب شده به‌ویژه در مسیرهای بزرگراهی محور بیستون باید در اسرع وقت انجام شود.

ایتوندی ادامه داد: همچنین جمع آوری و ساماندهی متکدیان در شهرستان هرسین با محوریت اقدامات پلیس در دستور کار قرار بگیرد.

وی خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های حوزه راه شد و گفت: شناسایی و اتخاذ پیش بینی‌های لازم در راستای ساماندهی مسیرهای حادثه خیز و نقاط دارای روشنایی کم به منظور اجرا مورد تصویب قرار گرفته است.

ایتوندی تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های مردمی، همه خودروهای سنگین اعم از لودر، بولدوزر و سایر خودروهایی از این دسته که در پمپ بنزین ابتدای شهر پارک می‌شوند بعلت خطر آفرین بودن می‌بایست توسط مراجع قانونی جمع آوری شوند.

گفتنی است، در این جلسه نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی در تقاطع‌ها اصلی شهر هرسین و ورودی شهر، آخرین وضعیت ترافیکی شهر بیستون و درخواست‌های ارسالی شهروندان دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 6093576

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد