Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:07:53 GMT

مسابقه شیمیدر قم و مس رفسنجان لغو شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۰۶۵۳

مسابقه شیمیدر قم و مس رفسنجان لغو شد

هنریک درغوکاسیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دیدار شیمیدر قم و مس رفسنجان از هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به دلیل ابتلای تیم مس رفسنجان به ویروس کرونا لغو شد.

وی ادامه داد: این دیدار قرار بود طبق برنامه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۶ آبان در سالن آزادی برگزار شود اما به دلیل ابتلای چند بازیکن تیم مس رفسنجان به ویروس کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شیمیدر قم در مسابقه هفته چهارم از گروه دوم فصل جاری لیگ برتر بسکتبال ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز شنبه ۸ آبان در سالن بسکتبال آزادی تهران برابر تیم صنایع هرمزگان به میدان خواهد رفت.

نماینده قم در بازی نخست خود در لیگ برتر با نتیجه قاطع ۸۹ بر ۵۰ از سد پدافند هوایی تهران گذشت و در دومین بازی نیز با نتیجه ۷۵ بر ۶۰ تیم سپاهان اصفهان را از پیش رو برداشته است.

شیمیدر قم با سرمربیگری مهران شاهین طبع در گروه ب با تیم های فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا و مهرام تهران همگروه است.

نماینده بسکتبال قم فصل گذشته در بین ۱۶ تیم لیگ برتر بسکتبال بعد از تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران بر روی سکوی سوم ایستاد./

برچسب‌ها مهران شاهین طبع قم بسکتبال اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهران شاهین طبع قم بسکتبال مهران شاهین طبع قم بسکتبال اداره کل ورزش و جوانان استان قم مس رفسنجان شیمیدر قم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

تیم فوتبال مس رفسنجان با شکست پیکان در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

تلاش دو تیم در پایان 120 دقیقه نتیجه‌ای در پی نداشت تا مس رفسنجان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4. و در مجموع 6 بر 5 به پیروزی برسد و به عنوان نخستین تیم جواز حضور در بین 8 تیم برتر جام حذفی را کسب کند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران