Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@01:33:37 GMT

از 60 ورزشکار منطقه 15 تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۰۶۶۰

خبرگزاری آریا - آئین تجلیل از ورزشکاران و تلاشگران حوزه ورزش منطقه 15 با حضور علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه 15 برگزار و از 60 نفر از مربیان ایستگاه‌های صبحگاهی، کارشناسان ورزشی و فعالان حوزه ورزش بانوان و آقایان منطقه تقدیر شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و هفته تربیت بدنی گفت: امروزه با توسعه شهرنشینی و آپارتمان نشینی و گسترش دامنه استفاده از ابزارهای فناوری، تحرک شهروندان به شدت کاهش یافته و این مساله منجر به اضافه وزن و افزایش بیماریهای قلبی و عروقی، ناآرامی های روانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شده است.
به گفته او، در عصر کنونی به ویژه در کلان شهرها، ورزش برای داشتن زندگی سالم نیازی ضروری است تا سلامتی و شادابی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.
جعفری در ادامه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای ورزشی در منطقه اشاره کرد و افزود: در سالهای گذشته با تلاش فعالان عرصه ورزش، استعدادیابی خوبی از شهروندان در رشته‌های مختلف ورزشی صورت گرفته و موفقیت‌های درخشانی نیز در این زمینه حاصل شده است. تجربه نشان داده هرگاه توجه و حمایتی از یک رشته ورزشی در این منطقه انجام شده، شهروندان به خوبی از این فرصت و فضا بهره برده و در میادین ملی و بین المللی ورزش، مدال آوری کرده اند.
سرپرست شهرداری منطقه افزود: منطقه 15، منطقه قهرمان پروری است و ورزشکاران و داوران ارزنده‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی توانسته‌اند از این منطقه به عرصه‌های بین‌المللی راه یافته و برای میهن اسلامی افتخارآفرین باشند.
جعفری در پایان ضمن تقدیر از ورزشکاران و تلاشگران حوزه ورزش منطقه ابراز امیدواری کرد: مربیان و کارشناسان همچنان با شور و انگیزه به فعالیت خود ادامه داده و بتوانند شهروندان بیشتری را جذب ورزش کنند تا شاهد سلامتی، نشاط و پویایی شهروندان باشیم.
علاوه بر سرپرست شهرداری منطقه، معاون ورزش آقایان سازمان ورزش، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، جمعی از پیشکسوتان ورزشی، مربیان ورزشی و ایستگاه‌های صبحگاهی، فعالان و کارشناسان ورزشی در این مراسم حضور داشتند که در پایان از 60 نفر از ورزشکاران و تلاشگران حوزه ورزش منطقه تجلیل و از زحمات یکسال گذشته آنان تقدیر شد.
بر پایه این گزارش، 29 ایستگاه ورزش شهروندی، شامل 16 ایستگاه بانوان و 13 ایستگاه آقایان در سطح بوستان‌های منطقه فعال است و شهروندان منطقه استقبال خوبی از این ایستگاه‌ها دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرپرست شهرداری منطقه حوزه ورزش منطقه 15

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد

در این مراسم، باستانی کاران و ورزشکاران زورخانه‌ای در حسینیه دفتر امام جمعه اسدآباد به اجرای برنامه پرداختند.

در ایران ۱۷ شوال، روز شکست عمر بن عبدود از امام علی (ع) در جنگ خندق، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام دارد.

ورزشی که پیشینه‌ای کهن در فرهنگ ایرانی دارد و نمایانگر پیوند جوانمردی و قدرت روحی و جسمی است.

جعفر نوری، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی اسدآباد با اشاره به فعالیت ۱۰۰ ورزشکار در این رشته ورزشی گفت: ورزش باستانی در شهرستان اسدآباد از پرطرفدارترین ورزشهاست که مورد استقبال نسل جدید هم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟