Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@15:26:14 GMT

شعارهای تکفیری، صدای شیطان است

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۱۱۸۵

شعارهای تکفیری، صدای شیطان است

مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مذاهب اسلامی در مقابل اسلام نیستند، گفت: نباید گروهی بگویند ما مؤمنیم و دیگران کافر. این شعار تکفیری چوب دشمن و سر و صدای شیطان است که از حلقوم مسلمان بیرون می‌آید.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله سید محمدرضا علم الهدی مدرس حوزه علمیه قم در بیست ودومین وبینار از سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، با اشاره به اینکه خداوند بشریت را از یک طینت آفرید و به سوی یک هدف هدایت فرمود، اظهار کرد: اگر مسلمانان استکبار را می‌شناختند، زیر بار استکبار نمی‌رفتند و اگر قرآن را محور قرار داده بودند به 73 فرقه تقسیم نمی‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: فرقه گرایی و تحزب برای بخشی از زندگانی انسان طبیعی است، چرا که انسان‌ها نمی‌توانند یک جور فکر کنند و یکنواخت زندگی کنند، اما در مسئله توحید انبیا یک راه رفتند و مقابل شرک ایستادند.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه امت واحده اسلامی دچار تزلزل و انحرافی شده است که دست استعمار آن را مدیریت کرد.استعمار آمد برای جامعه خط و نشان خاص کشید.معیارهای تکفیری، معیار پرداخته شده استعمار برای شکستن عصای مسلمین است.

وی با بیان اینکه در مورد پیامبر و قرآن هیچ اختلافی میان مسلمانان نیست، گفت: این‌ها محورهای مشخص شده خداوند است و با این دو پایه مهم می‌توان به صلح رسید.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه مذاهب اسلامی در حقیقت در مقابل اسلام نیستند، گفت: نباید گروهی بگویند ما مؤمنیم و دیگران کافر. این شعار تکفیری چوب دشمن و سر و صدای شیطان است که از حلقوم مسلمان بیرون می‌آید.

وی در ادامه به سیره زندگانی امام علی(ع) اشاره  کرد و گفت: هرگز امیرالمومنین (ع) مسیر تفرقه را نرفتند و با کسانی که قبل از ایشان به آن خلفای ثلاثه اظهارعلاقه کرده بودند، دشمنی نورزیدند و بر سر حکومت هم با کسی منازعه نکردند؛ دلیلش این بود که نمی‌خواستند در میان امت تفرقه‌ای باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی حوزه علمیه قم مسلمانان استکبار قرآن حوزه علمیه جامعه مسلمان استکبار مسلمانان آیت الله علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش

تعداد بازدید : 18 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما: زنده‌یاد اسکویی استاد، همکار، الگوی اخلاق و پیشکسوت ما در رسانه ملی بود. امروز همکاران زنده‌یاد اسکویی شهادت می‌دهند که جز خوبی، اخلاق، تواضع و بزرگ‌منشی از او ندیدند.

دیگر خبرها

  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • صدای جیرجیرک‌ها از کجا می‌آید؟ (فیلم)
  • عریانی مقدمه بی‌حیایی است
  • حمله گازانبری امارت به تعهدات آبی با ایران ؛ همسایه‌آزاری تمامی ندارد
  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان