Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر این اساس پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس  edu.iau.ac.ir  و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

پذیرفته شدگان تمامی محل‌های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحددانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام  که در سامانه  این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته، مراجعه کنند.

با توجه به شرایط کرونا جهت حفظ سلامتی، داوطلبان از مراجعه حضوری به مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی خودداری کنند. داوطلبان می توانند جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه  ticket.azmoon.iau.ac.ir  مراجعه کنند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم (کارنامه و......)، ثبت کنند.

سامانه فوق جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواست هاست. داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمون کارشناسی ارشد از طریق تلفن گویا ۴۷۴۳ـ۰۲۱ و یا سیستم پرسش و پاسخ مجازی به آدرس faq.azmoon.iau.ac.ir  سوال خود را مطرح کنند تا کارشناسان راهنمایی و پاسخ دهند و از مراجعه حضوری به مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی اکیدا خودداری کنند.

 
 
  
  
 

منبع: الف

کلیدواژه: کارشناسی ارشد پذیرفته شدگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری