Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:48:57 GMT

بدشانسی اسماعیلی و تساوی یاران کنعانی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۲۱۷۱

الاهلی در حضور مدافع ایرانی و العربی با بازی فرشید اسماعیلی به تساوی مقابل هم رضایت دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته هفتم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی با بهره‌مندی از محمدحسین کنعانی‌زادگان در ترکیب و خط دفاعی، از ساعت ۱۷:۵۰ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه حمد الکبیر در حالی به مصاف العربی رفت که این تیم مثل بازی قبل فرشید اسماعیلی را در اختیار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرشید اسماعیلی که پس از پیوستن به العربی در یک مسابقه جام اوریدو(ستارگان) حضور تعویضی داشته و در مسابقه اخیرشان در لیگ ستارگان قطر از ابتدا به میدان رفته و روی یک گل تاثیرگذاری داشت، امشب هم برابر یاران کنعانی‌زادگان در آستانه گلزنی بود که یک قدم برای زدن ضربه آخر کم آورد.

 

هافبک ایرانی العربی در دقیقه ۱۲ پاس در عرض از جناح راست زمین را با فریب دو مدافع الاهلی تبدیل به یک فرصت جدی گلزنی کرد که فاصله گرفتن توپ از پای او و خروج به موقع دروازه‌بان حریف اجازه نداد اسماعیلی به گل اول خود در قطر برسد.

 

الاهلی در دقیقه ۴۲ روی سانتر توپ از سمت راست زمین و شوت والی عبدالعزیز هزاع دروازه یاران اسماعیلی را باز کرد و با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

 

فرشید اسماعیلی در دقیقه ۸۱ از ترکیب العربی خارج شد که سه دقیقه پس از تعویض او یوسف المساکنی با ضربه سر دروازه یاران کنعانی‌زادگان را باز کرد و کار را به تساوی کشید.

 

تیم فوتبال الاهلی که در این فصل هیچ بردی به دست نیاورده و دو باخت داشته، با پنجمین تساوی برابر العربی ۵ امتیازی شد و در رتبه هشتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفت و یاران اسماعیلی هم با این تساوی به امتیاز ۱۳ رسیدند و در رتبه سوم ایستادند.

 

قطر الاهلی محمد حسین کنعانی زادگان فرشید اسماعیلی العربی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الاهلی محمد حسین کنعانی زادگان فرشید اسماعیلی العربی فرشید اسماعیلی کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر اسدی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان که به منظور ارتقا و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه انجام شد، بر اهمیت صلح و سازش و نقش ستاد ملی صبر در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: استقبال مردم استان از ایده‌ها و طرح‌های ستاد ملی صبر بسیار پر رنگ بوده و مردم به صورت خودجوش برای حل اختلاف به صلحیاران مراجعه می‌کنند.

معاون حل اختلاف دادگستری کردستان مراجعه مردم به صلحیاران را در صلح و سازش بسیاری از دعاوی موثر دانست و اعلام کرد: مردم با مراجعه به صلح یاران زمینه سازش در مورد شکابات خود را فراهم کرده‌اند.

اسدی به برنامه‌های ستاد ملی صبر در استان‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: از برنامه‌های ستاد ملی صبر تشکیل هیات‌های صلح در مساجد و تکایا و جذب افراد توانمند و ساماندهی صلحیاران است.

وی اضافه کرد: این مهم تا ساماندهی و تشکیل هیات‌های صلح در تمامی مساجد و اماکن مقدسه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092631

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم