Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال از عملکرد کوین یامگا مهاجم کامرونی - فرانسوی جدید این تیم ابراز رضایت کرد و گفت او شروع خوبی داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی خارج از خانه تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی‌های ابتدایی همیشه سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن از تیم‌های خوب لیگ است و بازی سختی داشتیم که خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. البته یک مسئله مهم هم این بود که گل خورده نداشتیم و فکر می‌کنم این مسئله و امتیازهایی که در هفته‌های ابتدایی جمع می‌کنیم، خیلی به نفع‌مان باشد.

وی در مورد اینکه استقلال فصل گذشته مشکلات مدیریتی داشت و به نظر می‌رسد با حضور آجورلو شرایط در حال بهتر شدن است، اظهار داشت: درباره مسائل قبلی مطلع نیستم، اما فکر می‌کنم اتفاقات خوبی از سمت مدیریت رقم می‌خورد. امکانات در حال فراهم شدن است و همه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت تلاش‌مان کسب نتیجه خوب و شاد کردن هواداران است. در این دو هفته خوب نتیجه گرفتیم و رفته رفته شرایط بهتر هم می‌شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره درخشش کوین یامگا مهاجم جدید آبی‌پوشان نیز خاطرنشان کرد: او همه چیز را نشان داد. اولین بازی‌اش بود که بیرون ورزشگاه آزادی انجام شد و در نهایت هم دو گل زد و شروع خوبی داشت، اما سعی می‌کنیم بهتر از این شویم.

چشمی در مورد وضعیت سیدحسین حسینی که ابتدای بازی دچار مصدومیت شد و جای خود را به رشید مظاهری داد، اظهار داشت: درباره وضعیت او خبر ندارم، اما بعد از بازی شرایطش بهتر بود.

وی راجع به برنامه‌ریزی لیگ و انتقادهایی که وجود دارد نیز گفت: برنامه‌ریزی بیشتر مواقع مشکلاتی داشته است، اما سازمان لیگ و فدراسیون هم تلاش کرده‌اند، روند خوب باشد. در مجموع امیدوارم همه چیز خوب پیش برود تا فوتبال بهتری را در سراسر کشور داشته باشیم.

مجیدی: بازیکنان استقلال باید در بازی‌های بعدی با کیفیت‌تر بازی کنند/ امیدوارم روند خوب یامگا ادامه داشته باشدجدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز دوم از هفته دوم/ برد گل‌گهر برای صدرنشینی کافی نبود، استقلال به بالانشینان اضافه شد

به گزارش تسنیم، رشید مظاهری دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال نیز در مواجهه با خبرنگاران گفت: آنقدر درگیری روحی و روانی دارم که نمی‌توانم صحبت کنم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روزبه چشمی استقلال روزبه چشمی استقلال تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!