Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار، شامگاه دوشنبه بعد از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران در نشستی خبری افزود: این دیدار را بخوبی آغاز کردیم و در همان اول بازی، یک فرصت گلزنی خوب داشتیم که به هدر رفت.

وی افزود: در ادامه بازی بدلیل مصدومیت بازیکن تیم ما مجبور به تعویض اجباری شدیم و گل بدی از تیم حریف دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارتار با اشاره به نقش بازیکن خارجی تیم استقلال در کسب پیروزی تیمش اظهار داشت: این بازیکن یک گل با کلاس بالا به تیم ما زد.

وی گفت: در ادامه بازی با فرصت‌هایی که داشتیم می‌توانستیم به گل برسیم ولی در ضربات نهایی، تمرکز لازم را نداشتیم و کم دقت بودیم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان‌اینکه نیمه دوم دیدار را بخوبی آغاز کردیم و به حریف فشار آوردیم، اظهار داشت: در اواخر نیمه دوم در حالی تعویض نهایی خود را انجام دادیم که دفاع راست تیم ما مصدوم شد و لنگ لنگان بازی می‌کرد و در کل، بازی را ۱۰ نفره بازی به پایان رسانیدم.

تارتار با اشاره به اینکه تمام مهاجمان خوب ایران در خارج از کشور بازی می‌کنند، گفت: در لیگ‌ برتر ما مهاجمانی بازی می‌کنند که از سن و سال بالایی برخوردارند که نشان‌دهنده فقر مهاجم در لیگ برتر است.

وی بااشاره به روند تیمش در دیدارهای آینده افزود: باید در ادامه لیگ با تمرینات بهتر و اختصاصی در خطوط دفاع و حمله از موقعیت‌های بدست آمده بهتر بهره ببریم.

سرمربی ذوب‌آهن در باره داوری این دیدار نیز گفت: این مسائل را باشگاه پیگیری می‌کند و تمرکز ما روی مسائل فنی است چون فصل سختی را در پیش‌رو داریم.

وی با بیان اینکه از نظر فوتبالی، امروز روز ما نبود، اظهار داشت: در این بازی از همه نظر مُتضرر شدیم و این موضوع طبیعت فوتبال است چون اگر امروز روزِ ذوب‌آهن بود با دست پُر از زمین خارج می‌شدیم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن از هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان، تیم میهمان با ۲ گل "کوین یامگا"، بازیکن فرانسوی خود از سد میزبان گذشت.

برچسب‌ها باشگاه استقلال ذوب آهن لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال ذوب آهن لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال