Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@06:31:47 GMT

طرز تهیه شکلات صبحانه؛ ساده و سریع

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۳۴۵۳

بهتر است طرز تهیه شکلات صبحانه را یاد بگیرید تا باکمترین افزودنی آن را در خانه درست کنید.

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت: شکلات صبحانه از دسته خوراکی‌هایی است که برای هر گروه سنی جذاب و دوست داشتنی است و حتی می‌تواند کسانی را که به وعده صبحانه علاقه ندارند را راغب کند تا این وعده را استفاده کنند. شکلات‌های صبحانه با طعم‌های مختلف و در دسته‌بندی‌های گوناگون برای خرید وجود دارد، اما بهتر است طرز تهیه آن را یاد بگیرید تا باکمترین افزودنی آن را در خانه درست کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم شکلات صبحانه:

پودر کاکائو: ۱ پیمانه

شکر:۱٫۵ پیمانه

شیر: ۱ لیتر (۴ پیمانه)

کره: ۵۰ گرم

طرز تهیه شکلات صبحانه:

۱. ابتدا شکر را به همراه پودر کاکائو داخل یکی ظرف می‌ریزیم و با قاشق چوبی به خوبی ترکیب می‌کنیم تا با هم کاملا یک دست شوند. از قاشق چوبی به این دلیل استفاده می‌کنیم تا مواد اصلی ما به آن نچسبد. مخلوط کردن شکر و پودر کاکائو باعث می‌شود که زمانی که شکلات صبحانه آماده شد داخل آن گلوله‌ای به وجود نیاید و کاملا یک دست باشد.

۲. پس از اینکه شکر و پودر کاکائو کاملا یک دست شدند، شیر را اضافه می‌کنیم و با دیگر مواد مخلوط می‌کنیم. در ادامه ظرف را روی حرارت قرار می‌دهیم و مواد را هم می‌زنیم تا اطراف شیر حباب بزند.

۳. حرارت زیر ظرف باید کاملا ملایم باشد تا شیر نجوشد. مواد را به صورت مداوم هم می‌زنیم تا شکلات غلیظ شود و به غلظت مورد نظرمان برسد. برای اینکه شکلات به غلظت کافی برسد باید حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت روی حرارت بماند.

۴. برای اینکه شکلات ته نگیرد باید هر ۵ تا ۱۰ دقیقه یک بار آنرا هم بزنیم. زمانی که شکلات صبحانه به غلظت مورد نظرمان رسید کره را اضافه می‌کنیم و مواد را مخلوط می‌کنیم تا کره به طور کامل حل شده و با دیگر مواد مخلوط شود.

۵. پس از اینکه کره با مواد دیگر ترکیب شد ظرف حاوی شکلات صبحانه را از روی حرارت کنار می‌گذاریم و اجازه می‌دهیم در دمای محیط خنک شود. حالا شکلات صبحانه سرد شده را در یخچال نگهداری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مرغ دوباره گران می‌شود؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: صبحانه آشپزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صبحانه آشپزی شکلات صبحانه پودر کاکائو طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این فرد خلاق واکنش های قابل توجهی از مردم می گیرد. یکی از تست کننده ها می گوید از گشنگی بمیرم چیزی که ساخت اسرائیل است را نمی خورم!

کد خبر 846989 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه شکلات رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • فیلم | واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد
  • یک ترفند ساده و سریع: چگونه بادمجان شیرین رو از بادمجان تلخ تشخیص بدیم (فیلم)
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید