Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره یونایتد به سختی از هافبک فرانسوی این تیم انتقاد کرد و گفت حضور یا عدم حضور او در زمین برای شیاطین سرخ فرقی ندارد. 

شکست 5-0 منچستریونایتد مقابل لیورپول خیلی ها را در شوک فرو برد. صحبت هایی در مورد اخراج اوله گونار سولسشر و مذاکرات با آنتونیو کونته به گوش می رسد اما پل پوگبا هم شب بسیار بدی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و پس از انجام یک تکل خشن و با دخالت VAR از زمین بازی اخراج شد. به گزارش گل ایتالیا پل اسکولز در این مورد گفت:

پل پوگبا در بین دو نیمه وارد زمین می شود تا به تیم کمک کند، توپگیری کند و نشان  دهد در میانه میدان چه قدرتی دارد و فاصله گل ها با لیورپول را کاهش دهد اما کمی بعد بابت یک تکل مسخره از زمین اخراج می شود و تیمش را 10 نفره می کند. فکر کنید: اگر اوله همچنان مربی بماند، آیا باز هم پوگبا را با پیراهن یونایتد در زمین خواهیم دید؟ 

او طی 2 سال اخیر برای تیم هرج و مرج به همراه آورده است. همه می دانند چه استعدادی دارد، همه به او اعتماد دارند، تمام مربیان به او اعتماد کردند. همه تلاش کردند به او کمک کنند تا به بازیکنی تبدیل شود که قبلا بود. اما او قراردادش را تمدید نمی کند و تقریبا باشگاه را به گروگان گرفته است و بعد به زمین می آید و چنین کاری می کند. قرارداد او در ژوئن به پایان می رسد و عملکردش نشان می دهد که وضعیت تمدید قراردادش چگونه است! 

برای اسکولز فرقی ندارد پوگبا دوباره برای یونایتد بازی کند یا نه:

ببینید، او احتمالا باز هم برای یونایتد بازی می کند اما فکر نمی کنم در غیبت او، تیم چیزی را از دست بدهد. او شانس های متعددی داشته است. مدام می گوید که باید مستمر بازی کند اما کاری که کرد فقط بی انضباطی و بی احترامی به مربی و هم تیمی هایش بود. 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس بیانیه آشفته فدراسیون در خصوص VAR / پاسخ طرفداری به ابهامات مطرح شده فدراسیون با نامه AFC حقیقت را لو داد؛ VAR برای ایران الزامی نبود امضا دادن اوله گونار سولسشر به هواداران منچستریونایتد پس از شکست خانگی 5-0 مقابل لیورپول / فیلم وضعیت متفاوت سر الکس فرگوسن و سر کنی دالگلیش پس از گل پنجم لیورپول به منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!

پل پوگبا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش می کند.

طرفداری | پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس در دوران محرومیت خود بی‌کار نمانده است.

به گزارش Le Parisien، پل پوگبا که دوران محرومیت 4 ساله خود به علت مثبت شدن تست دوپینگ را سپری می کند، از این موقعیت استفاده کرده تا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش کند. او در فیلمی فرانسوی به کارگردانی فابین انتنینته، نقش مربی چندین فوتبالیست جوان را بازی می کند. هافبک فرانسوی در این هفته در پاریس حاضر شد تا بعضی از صحنه های مربوط به او را فیلم برداری کنند. این فیلم در آوریل 2025 یعنی یک سال دیگر اکران خواهد شد. 

پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • امشب شاهد مقارنه ماه و سیاره زحل باشید
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!