Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نخستین صفحه روزنامه‌های بوشهر را در سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

در نخستین صفحه روزنامه بامداد جنوب این تیترها آمده است: فاز ۱۴ پارس جنوبی ناجی کشور در فصل سرد سال می‌شود؟، «همه خیار یک لاله هستند»، در‌های کشور به روی گردشگران خارجی گشوده شد، نشست تهران، راهی برای نجات افغانستان، استاندار بوشهر: دستگاه ایکس‌ری در بندر دیر مستقر می‌شود، پیش‌نیاز‌های خط لوله صلح و صادرات گاز به اروپا، از تغییرات مدیریتی تا مداخلات بخشنامه‌ای؛ چرا بورس ماه اول پاییز را پرنوسان گذراند، سریال بازی مرکب؛ بازی بی‌سروته کره‌ای و باشگاه‌های فوتبال استان دیگر توان رقابت با رقبا را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صفحه نخست روزنامه پیام عسلویه این تیترها نوشته شده است: شاخص‌های جمعیتی ایران در وضعیت هشدار، شیوع کرونا دلتاپلاس در روسیه نگران‌کننده است، تمام خدمات بیمه سلامت به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود، اعتراض شاهین بوشهر به رقتار غیرحرفه‌ای رقیبان، در گناوه باران می‌بارد، اجرای رتبه‌بندی معلمان؛ آزمون مهم دولت سیزدهم، هیچ بانکی نباید واحد‌های تولیدی را تعطیل کند، بحراتی تلخ‌تر از کرونا؛ سرعت پیری در جامعه ایران و سرگردانی لوکس‌های خاک خورده!

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های بوشهر گردشگری پارس جنوبی رتبه بندی معلمان رونق تولید پیری جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۷ اردیبهشت
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان؛ آخرین وضعیت شهرتان را ببینید