Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سیدالموسوی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در شورای ساماندهی مبادلات مرزی خراسان شمالی گفت: شرکت‌های تعاونی سرحد شیروان و جرگلان. مانه و سملقان ۹۲۵ تن موز را وارد استان کردند و بدلیل نبود امکانات نگهداری ۵۴۰ تن از این میزان موز وارده را بدون هماهنگی به سایر استان‌ها دیگر صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدالموسوی افزود: این تعداد موز بدون هماهنگی و بدون پرداخت گمرکی از استان خارج شده و پرونده آن در تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

۳۱ واحد بهداشتی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: کارت‌های بازرگانی با هدف کمک به مرزنشینان صادر شد و خیلی از مرزنشینان به امید تشکیل زندگی و درآمد خوب کارت بازرگانی را دریافت کردند، این درحالی است که واسطه گران وارد این روند می‌شوند و با اجاره این کارت‌ها تعادل بازار را با مشکل مواجه می‌کنند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: پرونده کشف ۸۱۶ هزار و ۷۶۰ عدد انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه رسیدگی شد.

سید مرتضی مدنی گفت: شعبه با توجه به نتیجه استعلامات و ارائه نکردن مدارک قانونی، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط دارو‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودرو کامیون با کشف دارو‌های قاچاق پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی