Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین حیدری شهردار بوشهر در نشست بزرگداشت هفته پدافندغیرعامل، بیان کرد: باید انعقاد تفاهمنامه بین شهرداری، مدیریت پدافندغیرعامل و سازمان نظام مهندسی ساختمان در خصوص مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان مورد توجه جدی حوزه عمرانی شهرداری بندر بوشهر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر ایجاد کمیته هدایت آب‎های سطحی از سوی معاونت خدمات شهری، ادامه داد: توسعه ایستگاه‎های آتش‌نشانی و به‌ویژه در محله تنگک‎ها که مطالبه جدی مردم است، در اولویت شهرداری قرار دارد و باید ساز و کار تحقق آن فراهم شود.

شهردار بوشهر افزود: برای ارتقاء کیفی ناوگان آتش‌نشانی نیاز است این ناوگان به نردبان‌های با ارتفاع بالا برای ساختمان‌های چند طبقه تجهیز شود.

حیدری عنوان کرد: فراهم‌سازی زیرساخت‎های آرامستان وادی الرحمه، تهیه و تصویب نقشه جایگزین دسترسی معابر اصلی ورودی‌های شهر، برگزاری تمرین‌های امداد و نجات در بافت‌های فرسوده شهر و مصون سازی شهر با ایجاد هماهنگی بین دستگاهی از دیگر مواردی است که در راستای اهمیت به پدافندغیرعامل مورد توجه قرار گرفته است.

او گفت: انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری و سازمان پدافندغیرعامل در ساختمان‎سازی، افزایش سطح ایمنی در مرکز‌های حیاتی و حساس شهر، کاهش بار رفت و آمد‏ مسیر‌ها با تهیه نقشه جایگزین و برآورد اعتبارات موردنیاز تحقق شهر هوشمند از جمله برنامه‎هایی است که به مناسبت هفته پدافندغیرعامل در دستور کار شهرداری قرار دارد.

بیشتر بخوانید

پیمانکار جدید ساخت تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر را آغاز کرد بوشهر به استقبال پاییز رفت/ پاکسازی معابر شهری

معاون فنی و عمرانی شهرداری بندر بوشهر هم گفت: بخش دوم گذر سرتل-نیروگاه با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از ۳ هفته قبل آغاز شده است و اکنون بیش از ۳۰ درصد پیشرفت دارد.

آرمین پژمان بیان کرد: بخش نخست نیز در فرایند مناقصه قرار دارد و به‌زودی عملیاتی می‌ شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر نیز عنوان کرد: برنامه ریزی شده است تا تمرینی با رویکرد امداد و نجات چرخ و فلک برگزار شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری بوشهر پدافندغیرعامل آتش نشانی عمران شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم

در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسئولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمب ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام نموده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان