Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رشد 19 درصدی سپرده های افتتاح شده در طرح “پست بانکی شو” در باجه های خدمات بانکی روستایی 19 درصد رشد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، بنابر اعلام امور استانها و بازاریابی پست‌ بانک‌ ایران، براساس آمار اخذ شده از طرح پست‌بانکی‌شو “بازاریابی خونه به خونه” توسط باجه‌های بانکی پست‌ بانک‌ ایران در سراسر کشور تا 31 مهرماه 1400، تعداد 343.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

338 فقره حساب با 34/33 درصد تحقق هدف توسط 5608 باجه بانکی روستایی افتتاح شده است که براساس آمار سپرده‌ های افتتاح شده در مدت زمان مشابه سال قبل به میزان 19 درصد رشد داشته است.
گفتنی است: مدیریت شعب استانها و مناطق غرب تهران و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، البرز، منطقه شرق‌تهران و مازندران بیشترین درصد تحقق هدف و استان‌های گلستان، یزد، مرکزی، کرمان و خراسان‌جنوبی کمترین درصد تحقق هدف را به خود اختصاص داده است.
شایان ذکر است: طرح پست‌بانکی‌شو “بازاریابی خونه به خونه” توسط باجه‌های بانکی پست‌بانک‌ایران در سراسر کشور از پازدهم تیرماه 1400 آغاز شده و با توجه به استقبال باجه‌های بانکی روستایی از طرح مذکور تا تاریخ ١4٠٠/٠٩/٣٠ تمدید شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افتتاح شده 19 درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

به گزارش ورزش سه تنها ساعاتی بعد از رسمی شدن مالکیت کنسرسیوم بانکی در باشگاه پرسپولیس ده درصد از مبالغ قرارداد این فصل بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس به آنها پرداخت شد.

کنسرسیوم بانکی تحت مدیریت بانک شهر اعلام کرده قصد دارد تیمی قدرتمند برای رقابت درسطح لیگ قهرمانان برساند و حالا که تولیت این باشگاه را برعهده دارد وظیفه دارد از دغدغه های مالی باشگاه بکاهد.

یکی از مهمترین دغدغه های درویش و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس طی مه های اخیر پرداخت مطالبات بازیکنان  و کادر فنی بود که در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل درصد نسبتا کمی از آن پرداخت شده بود اما حالا با ده درصدی که کنسرسیوم بانکی پرداخت کرده سرخ ها بین 45 تا 50 درصد از مبلغ قرارداد این فصل شان را دریافت کرده‌اند.

با رخ دادن این اتفاق امروز بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر قبل از  سفر به اراک فوق العاده خوشحال و شاد بودند و به نظر می رسید این پرداختی در روحیه آنها تاثیر واضحی گذشاته که می تواند به بهبود کیفیت تیم شان در مصاف جام حذفی کمک کند.

پرسپولیسی ها البته نیمی از آپشن‌های فصل قبل خود را طلب دارند و برخی از آنها در دو فصل قبل نیز درصدی طلبکارند اما حالا با تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه انتظار می رود تمام این مطالبات بموقع پرداخت شود و  بازیکنان دغدغه  دریافت طلب های خود را نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • پرمخاطب مثل «گیل‌دخت»
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت​
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت