Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@20:04:12 GMT

مهدوی کیا؛ تعویض هایی که مثل پاس هایش دقیق بود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۵۷۰۰

مهدوی کیا؛ تعویض هایی که مثل پاس هایش دقیق بود

اولین تجربه سرمربیگری مهدی مهدوی کیا در فوتبال ایران دیروز رقم خورد. در جایی که تیم امید با هدایت او به مصاف نپال رفت تا اولین بازی خود را در مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا انجام دهد. 

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول این بازی برای تیم امید خوب پیش نرفت و دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به رختکن رفتند. هر چند یاسین سلمانی از روی نقطه پنالتی می توانست ایران را به گل برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری یک بر صفر هم برای مهدی مهدوی کیا در پایان نیمه نخست قانع کننده نبود. در شروع نیمه دوم مهدی مهدوی کیا با خارج کردن یک مدافع یعنی احمد رضا جلالی یک مهاجم به زمین فرستاد؛ سبحان خاقانی. تیم امید در همان شروع نیمه دوم توسط مهدی لموچی به گل رسید و این گل زمینه ساز گل های بعدی شد. تعویض های مهدی مهدوی کیا در این بازی همانند پاس ها و ارسال هایش در دوران بازیگری دقیق بود چرا که در ادامه حسین نخودکار به عنوان بازیکن تعویضی زننده گل های دوم و سوم برای تیم امید بود و در پایان ضربه یاسین سلمانی پیروزی تیم امید را در این بازی رنگین تر کرد و از سویی ضربه پنالتی ای را که تبدیل به گل نکرده بود، پاک کرد. 

 

اگر چه ماموریت اصلی مهدی مهدوی کیا و تیم امید صعود به المپیک پاریس است و بازی های شهر دوشنبه بیشتر برای تیم امید جنبه بازی های تدارکاتی و آماده سازی را دارد اما این دلیلی نمی شود که سرمربی تیم امید و شاگردانش نسبت به نتیجه این بازی ها بی تفاوت باشند چرا که پای اعتبار فوتبال ایران در میان است. اتفاقا مهدی مهدوی کیا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت ما باید نماینده شایسته ای برای فوتبالی باشیم که در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا بشمار می رود. او هم چنین به خبرنگاران گفته بود ما به شهر دوشنبه آمدیم تا سه بازی خوب و با کیفیت در برابر حریفان به نمایش بگذاریم و در ادامه به عنوان تیم نخست به دور نهایی بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در شهر تاشکند صعود کنیم.  

 

مهدی مهدوی کیا در بازی با نپال اگر چه روی نیمکت آرام بود اما می شد جدیت را در چهره اش خواند. برای صعود به طور حتم هم باید جدی بود و هم باید بیش از اندازه تلاش کرد.

تیم امید ایران مهدی مهدوی کیا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران مهدی مهدوی کیا سرمربی مهدی مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد

عراق به مقام سوم زیر ۲۳سال آسیا رسید و به المپیک پاریس صعود کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال امید عراق که منتظر محمد بازیکن مس رفسنجان را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت، با سوم شدن در جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، برای ششمین‌بار به المپیک صعود کرد.

تیم ملی امید عراق ، امشب اندونزی را در بازی رده‌بندی شکست داد و جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کرد.

گفتنی است تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا حذف شد و موفق به راهیابی به مرحله اصلی این رقابت‌ها نشده بود تا بتواند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

 ژاپن، ازبکستان و عراق تیم‌های آسیایی هستند که در المپیک حضور خواهند داشت. بازی فینال را ژاپن و ازبکستان فردا برگزار خواهند کرد. این تورنمنت در قطر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!