Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی بازیکن باتجربه‌ای که بعد از یک فصل دوری از آبی پوشان بار دیگر به این تیم بازگشته است، در دو هفته ابتدایی این فصل به میدان نرفته که این به دلیل عقب بودن شرایط بدنی وی از فرم ایده آل بوده است.

چشمی که بعد از بازگشتش به جمع آبی پوشان تمرینات بدنسازی خاصی را دنبال کرد، رفته رفته شرایط بدنی‌اش به فرم مطلوب نزدیک شده است و از هفته سوم شرایط بهتری پیدا کرده و این امکان برای او وجود دارد که در صورت نیاز به بازی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان در هفته سوم میزبان تراکتور هستند و این امکان وجود دارد که چشمی برای دقایقی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته تا به شرایط بازی نیز نزدیک شود.

شاگردان مجیدی که دو هفته نخست رقابت‌ها را با دو پیروزی مقابل هوادار و ذوب آهن به پایان رساندند، در هفته سوم میزبان تراکتور هستند که این دیدار از ساعت ۱۸ روز شنبه ۸ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روزبه چشمی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال تراکتور روزبه چشمی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی لیموچی بازیکن تاثیر گذار آلومینیوم اراک که یکی از خوب‌های این تیم در مصاف با پرسپولیس بود، اولین بار زیر نظر جواد نکونام بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و این اتفاق در تیم فولاد رخ داد. لیموچی به لطف بازی‌های خوب در این فصل از بازی‌ها به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

او در بیشتر بازی‌هایی که آلومینیوم در این فصل از بازی‌ها برنده شد یا گل زد یا پاس گل داد و به خوبی جای خالی مرتضی تبریزی را پر کرد.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک ارایه نداده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه