Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی استان مرکزی از آمران به معروف حمایت می‌کند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی شامگاه دوشنبه در اجتماع مطالبه‌گری و ارتباط مستقیم با مردم در مسجد سیدها در شهرستان اراک که به همت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی برگزار شد با اشاره به برخورد با سگ‌گردانی اظهار داشت: در مکان‌های عمومی سگ‌گردانی خلاف قانون است و نیروی انتظامی استان آماده جمع‌آوری آنها است اما سازمان‌ها و نهادهای تحویل‌گیرنده به خوبی همکاری نمی‌کنند و انتظار می‌رود همکاری بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وظیفه نیروی انتظامی در برخورد با سگ‌گردانی جمع‌آوری است و سایر سازمان‌ها و نهادها باید تحویل بگیرند که متاسفانه این کار به خوبی انجام نمی‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در زمینه برخورد با بی‌حجابی باید توجه کرد که هر زمان میدان را ترک کردیم آسیب دیدیم و امروز اگر بسیاری از دستگاه‌ها و نهادها وظیفه خود را به درستی انجام می‌دادند نیاز به برخورد امنیتی انتظامی نبود‌.

مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از آمران به معروف حمایت می‌کند گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه انتظامی استان تشکیل شده و شعار ما پاکدامنی و پاکدستی است که تلاش می‌کنیم تا این دو عنصر معروف را در سطح مجموعه انتظامی استان داشته باشیم.

لزوم همکاری نیروی انتظامی با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستیدیدار مسئولان فدراسیون ووشو با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ/ سردار رحیمی: با همه توان در کنار ووشو می‌مانیم

وی با اشاره به اینکه نشست‌های مطالبه‌گری در زمینه قانون امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود گفت: اکنون طرح ناظر به کشف حجاب در زمینه خودرو اجرا می‌شود به طوری که با کشف حجاب در خودرو برخورد می‌کنیم و در حوزه اصناف باید از ظرفیت فروشندگانی استفاده کرد که حجاب را رعایت می‌کنند بنابراین در همایش پلیس و اصناف این موضوع را مطرح می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: در زمینه برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر جمع‌آوری آنها به صورت مستمر انجام می‌شود به طوری که حدود 43 درصد دستگیری خرده‌فر‌وشان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مفخمی شهرستانی افزود: پس از جمع‌آوری خرده‌فروشان باید آنها را تحویل دهیم اما در زمینه نگهداری آنها مشکلاتی ‌‌وجود دارد به طوری که کمپ‌های جمع‌آوری معتادان با نیروی انتظامی همکاری خوبی ندارند.

انتهای پیام/713/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با سلاح سرد اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنها حمله ور شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه داد، گفت: ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها