Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@13:26:09 GMT

فیلمبرداری «پلاک ۱۳» ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۵۸۷۱

فیلمبرداری «پلاک ۱۳» ادامه دارد

با نهایی شدن ترکیب بازیگران، فیلمبرداری سریال تلویزیونی «پلاک ۱۳» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی سلیم ثنائی ادامه دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پروژه، با نهایی شدن ترکیب بازیگران، فیلمبرداری سریال تلویزیونی «پلاک ۱۳» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی سلیم ثنائی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال تلویزیونی «پلاک ۱۳» که مضمونی طنز و خانوادگی دارد، با حضور بازیگرانی نظیر علی صادقی، شهره سلطانی، امیرحسین صدیق، اردلان شجاع‌کاوه، نگار عابدی، حسین رفیعی، محمود جعفری، مهران ضیغمی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، ستاره حسینی و… جلوی دوربین رفته‌است.

نگارش این سریال که محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیما است را امیر ابیلی به همراه محمدحسن رعیت پور، حامد آبکنار و مسعود غزنچایی بر عهده‌دارند و قرار است به‌زودی به‌صورت شبانه از شبکه سه سیما پخش شود.

شبکه سه سیما پیش از این نیز در سریال‌های طنز شبانه تجربیات موفقی مانند زیر آسمان شهر و شب‌های برره را داشته و حالا قرار است با سریال پلاک ۱۳، تولید و پخش سریال سیتکامی شبانه را از سر گیرد.

کد خبر 531284

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای ایران سریال تلویزیونی سریال سریال پلاک 13 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پلاک ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی و پخش ویدئو تبلیغاتی در حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات از امروز آغاز می‌شود.

محسن نصرپور افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما؛ مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در سیما و رادیوی استانی پخش شود.

دیگر خبرها

  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • تاریخ پخش «سلمان فارسی» مشخص شد/ وعده جبلی در یک سال سخت
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد