Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان برگزاری و انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران اطلاعیه داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۰ صبح روز جمعه مورخ هفتم آبان ماه در شهر تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز و در‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت شرکت در آزمون متقاضیان از امروز سه‌شنبه چهارم آبان ماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات کارت ورود به جلسه وجود دارد، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه ششم آبان ماه ۱۴۰۰ با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی و اصل شناسنامه عکسدار) به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص مندرج در بند «ج» مراجعه کنند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می‌باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

چنانچه شماره داوطلبی شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می‌باشد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود وی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

نماینده مسئول رفع نقص در روز پنجشنبه ششم آبان ماه صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه رفع نقص مستقر خواهد شد. آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در‌آزمون، برای اطلاع آن دسته از متقاضیانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده مسئول رفع نقص کارت می‌شوند، به شرح ذیل می‌باشد:

تهران: میدان فردوسی، خیابان انقلاب، مابین خیابان استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان سنجش آزمون مشاوران رسمی مالیاتی کارت ورود به جلسه کارت شرکت در آزمون باجه رفع نقص سازمان سنجش آبان ماه روی کارت بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد

به گزارش حوزه سایر رسانه‌های خبرگزاری تقریب، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری