Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@11:36:30 GMT

عکس| ستاره تیم ملی راهی آرسنال می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۶۱۶۶

عکس| ستاره تیم ملی راهی آرسنال می‌شود؟

خبرورزشی – به نقل از سایت «sportsmole»، مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ آب پاکی را روی دست مسئولان آرسنال ریخت.

طبق اعلام کرد مدیر برنامه آزمون، این بازیکن به هیچ وجه در نقل و انتقالات زمستانی پیش رو زنیت را ترک نمی‌کند و به نوعی آرسنال نمی‌تواند این بازیکن را جذب کند.

توپچی های لندن این روزها به دلیل اینکه الکساندر لاکازت را در تابستان به صورت رایگان از دست می‌دهند و آینده اوبامیانگ نیز با این تیم مشخص نیست، به دنبال جذب مهاجمی جدید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر مسئولان آرسنال امیدوار بودند زمستان آزمون را جذب کنند ولی مدیر برنامه این بازیکن این انتقال را غیرممکن دانست.

آزمون پیش از این طبق ادعای رسانه های اروپا از لیون، اینتر، لورکوزن و میلان پیشنهاد داشت ولی هنوز انتقال ستاره ایرانی به یک تیم مطرح اروپایی عملی نشده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت سن پترزبورگ زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد

سردار آزمون از بازیکن آینده‌دار آکادمی سپاهان صحبت کرد و او را مورد تمجید قرار داد و اعتقاد دارد که آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود.

سردار آزمون در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: من از این مدل بازیکن‌ها نیستم که بگویم تا زمانی که ساقم جان دارد بازی می‌کنم، بازیکنان جوانی هستند که می‌توانند کمک کنند، اگر من یک روزی نباشم بازیکنانی هستند که جانشین شوند.

او در ادامه افزود: زمانی که یک نسلی را کنار می‌گذارید و نسل جدیدی وارد می‌شود یک مقدار کار برای کادرفنی سخت‌تر می‌شود، نمی‌شود بازی تیم ملی را با لیگ برتر مقایسه کرد، در لیگ برتر جای جبران هست، اما در تیم ملی اینطور نیست، این ذهنیت باید وجود داشته باشد که بین میلیون‌ها آدم چند نفر هستند که در تیم ملی حضور پیدا می‌کنند و باید آنقدر اعتماد به نفس داشته باشند که به تیم ملی کمک کنند، یک مقدار شرایط سخت است، اما باید آماده تغییر نسل باشیم.

سردار با تقدیر از دو بازیکن جوان گفت: من خیلی لیگ ایران را دنبال نمی‌کنم، اما سعید سحرخیزان و کسری طاهری که به تیم ملی دعوت نشدند بازیکنان خوبی هستند، طاهری اگر بتواند خودش را جمع و جور کند و به خودش برسد می‌تواند به تیم ملی برسد و آینده درخشانی داشته باشد.

کسری طاهری یکی از بازیکنان جوان آکادمی سپاهان است که در تیم ملی نوجوانان بازی می‌کند و شرایط مشابهی با شروع فوتبال سردار آزمون دارد.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت
  • شرط سردار آزمون برای آمدن به لیگ ایران مشخص شد
  • سردار آزمون: زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم
  • تصمیم عجیب ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم
  • پیام سردار برای ستاره های تیم ملی والیبال ایران
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در تیم ملی را انتخاب کرد | من از این بازیکنان نیستم که بگویم تا جان دارم...
  • سردار جانشین‌های خودش را انتخاب کرد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!