Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی گزارشات واصله و تحقیقات میدانی گسترده، مبنی بر تولید انواع سیم و کابل غیر استاندارد در سطح شهرستان و پیگیری‌های مستمر، بازرسین این اداره، موفق به کشف دو واحد تولیدی انواع سیم و کابل غیر استاندارد شدند که با دستور ریاست محترم شعبه یکم تعزیرات حکومتی و با همکاری مأموران پلیس آگاهی به این واحدها مراجعه و بازرسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این واحدهای تولیدی جمعاً مقدار ۱۳۰ هزار متر انواع سیم و کابل غیر استاندارد کشف و ضبط و با تشکیل پرونده‌هایی به ارزش ۷ میلیارد و ۵۹۳ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۵۰۰ ریال در راستای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

میرزایی در پایان از شهروندان محترم خواست در صورت مشاهده هرگونه تردد افراد مشکوک و احتمال تولید کالای تقلبی و غیر استاندارد بلافاصله مراتب را به ستاد خبری ۱۲۴ این اداره منعکس کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیم و کابل غیر استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی زمان رسیدگی به پرونده‌ها را کاهش داده است گفت: سال گذشته ۱۷ هزار پرونده قاچاق وارد تعزیرات هرمزگان شده بود که به ۹۹ درصد آن رسیدگی شد و هم اکنون رسیدگی به پرونده‌ها را به کمتر از ۱۵ روز رسانده است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به بحث نظارت بر تولید، مبادی ورودی و شرکت‌های وارد کننده اشاره کرد و گفت: سازمان تعزیرات به دنبال این است که به بازار ثبات ببخشد و در عرضه و خرده فروشی‌ها نظارت جدی داشته باشد تا در سطح بازار حس شود.

اصانلو با اشاره به کمبود تجهیزات و ابنیه در تعزیرات استان هرمزگان، نداشتن تجهیزات را میراث گذشتگان دانست و گفت: از مجموع ساختمان‌های تعزیرات استان هرمزگان تنها یک ملک متعلق به تعزیرات است و بقیه به صورت امانی و استیجاری در اختیار این اداره کل قرار گرفته است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از استاندار هرمزگان خواست به تجهیز و تقویت تعزیرات حکومتی استان با استفاده از ظرفیت‌های استانی کمک کند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این دیدار ضمن قول مساعد برای کمک به ابنیه و تجهیزات سازمان تعزیرات حکومتی از عملکرد سازمان تعزیرات به ویژه در هرمزگان تقدیر کرد و گفت: برخورد قاطع تعزیرات حکومتی در مبارزه با قاچاق ستودنی است.

کد خبر 6100345

دیگر خبرها

  • قاچاقچی دارو نقره داغ شد
  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است
  • جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد