Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بیجان با اشاره به برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ استان اظهار داشت: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان در ۹ وزن در شهرستان شبستر برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور ۱۲۰ نفر از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد که برترین‌های این مسابقات به اردوی تیم استان دعوت شدند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان اسکو در ادامه به سطح برگزاری این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال ورزشکاران استان، این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیجان در ادامه از درخشش ورزشکاران این شهرستان در این مسابقات خبر داد و گفت: تیم کیک بوکسینگ شهرستان اسکو برای اولین بار با تیم کامل به این دوره از مسابقات اعزام شده بود که ورزشکاران شهرستان توانستند ۴ مدال رنگارنگ این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.

وی ادامه داد: بهمن عصمت در وزن ۶۵- کیلوگرم مقام اول، هادی اصغری در وزن ۵۵- مقام دوم، مجید برمور نیز در وزن ۷۰- کیلوگرم مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان اسکو همچنین ابراز کرد: هادی تقوی نیز در وزن آزاد فینالیست شد که فینال این مسابقه نیز در اردوی تیم استان برگزار خواهد شد.

بیجان در پایان گفت: هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان اسکو برنامه‌های مختلفی را برای توسعه رشته‌های تحت پوشش دنبال می‌کند.

کد خبر 5336211

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزشهای رزمی ورزش اسکو کیک بوکسینگ ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها واکسن کرونا کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی گرگان سیدابراهیم رئیسی شهرستان اسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه