Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:42:16 GMT

امام جمعه نیر: مطالبه‌گری بحق ، حق مردم است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۶۵۷۰

امام جمعه نیر: مطالبه‌گری بحق ، حق مردم است

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام آیت نعمتی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری نیر افزود: رسانه صدای مردم است و در رسانه‌ها و نیز فضای مجازی نیز باید خدمات دولت گفته شود تا مردم بدانند چه خدمتی به آنها صورت گرفته است.

وی در ادامه به اهمیت استفاده از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: از فضای مجازی باید در راه درست استفاده شود و نباید دستخوش افرادی خاصی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم برخورد قانونی با نشردهندگان اکاذیب و شایعات بی‌اساس در فضای مجازی تاکید کرد.

امام جمعه نیر به اجرای طرح‌نامه عملیات شبکه در روز نوجوان که از سوی دفتر سیاست‌گذاری ائمه جمعه ابلاغ شده است ، اشاره کرد و گفت: این طرح‌نامه در آستانه هفته بسیج دانش‌آموزی و هفته مقابله با استکبار جهانی در روز نوجوان اجرایی می‌شود.

وی همچنین از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان نیر خبرداد و گفت: مسئولان ادارات باید برنامه‌های خود را در هفته مبارزه با استکبار جهانی و نیز گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در حوزه‌های مختلف فرهنگی اعلام کرده و اجرا کنند.

وی خواستار شناسایی و معرفی نخبگان نوجوان و جوان در منطقه شد و افزود: برای معرفی نخبگان دستگاه‌های متولی فرهنگی اقدام کنند.

شجاع اقبالی ، فرماندار شهرستان نیر هم در این جلسه با گرامیداشت فرارسیدن هفته مبارزه با استکبار جهانی ، از دستگاه‌های اجرایی خواست تا در راهپیمایی روز ۱۳ آبان حضور گسترده داشته باشند.

محمدحسین رسول‌زاده ، رئیس دادگستری شهرستان نیر هم از برخورد جدی دادگستری با نشردهنگان اکاذیب در فضای مجازی خبرداد و گفت: همان‌طوری‌که از افردی که بحق مطالبه‌گری می‌کنند حمایت می‌شود ، با نشردهندگان اکاذیب نیز برخورد قاطع خواهد شد.

وی افزود: دادگستری با حساسیت خاصی پیگیر فضای مجازی است و از افرادی که انتقاد سازنده و بحق داشته باشند ، حمایت می‌کند.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی جلسه شورای اداری استان اردبیل اردبیل فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی جلسه شورای اداری استان اردبیل شورای فرهنگ عمومی جلسه شورای اداری استان اردبیل اردبیل فضای مجازی شهرستان نیر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد

امام جمعه فردیس گفت: برای بزهکاری‌های اجتماعی باید به جای درمان به دنبال پیشگیری باشیم و ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: مسئله ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است و انتظار داریم مدیران شهری در راستای توسعه فضای ورزشی اقدام کنند.

وی افزود: یکی از نیازهای اساسی ما تفریحات سالم است، از ائمه اطهار روایات فراوان داریم که اوقات خود را به سه قسمت تقسیم کنند که یک بخش آن تفریح است، اگر تفریحات سالم وجود نداشته باشد، بدن توان لازم را نخواهد داشت.

امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: برای بزهکاری‌های اجتماعی به جای درمان باید دنبال پیشگیری باشیم، ورزش یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از جرائم است.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: اگر هزینه‌ها را در آموزش و پرورش درست صرف می‌کردیم، نیازی به هزینه در زندان‌ها نداشتیم، ورزش یکی از هزینه‌های یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های زیادی در شهرستان فردیس وجود دارد، البته کمبود امکانات نیز در این خصوص مشهود است که باید با همدلی رفع شود، تمام توقع ما نباید از بخش دولتی باشد، بلکه باید به بخش خصوصی در این زمینه توجه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس تصریح کرد: ورزش باید همراه با اخلاق باشد، امروز جامعه ما نیاز به جهان پهلوان تختی‌ها دارد و نباید فراموش کنیم که ورزش باید توام با اخلاق باشد.

کد خبر 749249

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند