Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از شهرهای بزرگ شمال شرق ایران با مرکز استان خراسان رضوی می باشد. این شهر زمانی به دوران افشاریان و نادرشاه افشار پایتخت ایران معروف بوده است. به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (علیه آلاف تحیه و ثنا) سالانه بیش از ۲۷ میلیون زائر داخلی و بیش از دو میلیون زائر خارجی به مشهد مقدس سفر می کنند.

 

 

شهر مشهد

این شهر به 13 منطقه مدیریت شهری تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط مشهد با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد، یک ایستگاه راه آهن و سه پایانه اتوبوس تسهیل می شود. گردشگری محور اصلی اقتصاد مشهد است.

مساحت شهر مشهد حدود 328 کیلومتر مربع است. مساحت استان خراسان رضوی حدود ۱۱۸۸۵۵ کیلومتر مربع است. می توان گفت بعد از تهران، مشهد دومین شهر بزرگ ایران است.

جمعیت مشهد

شهر مشهد با بیش از 3 میلیون نفر جمعیت بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 1395، مشهد را بعد از تهران دومین شهر پرجمعیت ایران نام برد. شهر مشهد علاوه بر جنبه مذهبی، جاذبه های تاریخی و تفریحی ارزشمندی نیز دارد. مانند: آرامگاه  نادرشاه افشار، آرامگاه فردوسی، گنبد خشتی، ایستگاه راه آهن، گنبد هارونیه و منطق ییلاقی طرقبه و شاندیز و پارک کوهسنگی

در زیر به معرفی تعدادی از هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد جهت رزرو هتل در مشهد می پردازیم تا با معرفی و شناخت بیشتر این هتل انتخاب مناسب تری برای اقامت در مشهد مقدس داشته باشید.

هتل تارا مشهد : هتل تارا یکی از هتل های چهار ستاره نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است که از بالکن برخی اتاق ها منظره ای فراموش نشدنی از حرم مطهر دارد. هتل چهار ستاره تارا با فضایی آرام و آرام، تلفیقی از معماری کلاسیک و مدرن، دکوراسیون زیبا در بافت تاریخی شهر مذهبی مشهد قرار دارد و انتخابی عالی جهت رزرو هتل مشهد می باشد. این هتل در 11 طبقه با 113 سوئیت و آپارتمان یک نفره، دو نفره، سه تخته و چهار نفره و اتاق های کانکت ساخته شده است. خشکشویی و لاندری مدرن، پارکینگ مجهز 24 ساعته، نمای عالی اتاق ها، مجموعه آبی با خدمات متفاوت از دیگر امکانات این هتل است. رستوران های متنوع و فست فود و کافی شاپ به طور مداوم در حال سرو غذاها، نوشیدنی ها و دسرهای خوش طعم هستند. این  هتل با قیمت مناسب آماده خدمت رسانی به میهمانان محترم می باشد.

هتل پنج ستاره کوثر ناب نوساز با طراحی زیبایی برای آسایش و آرامش میهمانان، امکانات رفاهی مدرن و محیطی شیک را برای اقامتی دلپذیر در مشهد ارائه می دهد. اگرچه هتل کوثر ناب از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد، اما خدمات عالی مانند رستوران گردان روف گاردن، رستوران سنتی با ارائه طیف گسترده ای از غذاهای لذیذ، آسانسور پانوراما و همچنین استخر، جکوزی ، زائران را مجذوب و راضی می کند. هتل کوثر ناب با قرار گرفتن در یکی از بهترین مکان های مشهد در آرامش و خلوت و همچنین دسترسی خوب به جاذبه های معروف از جمله آرامگاه نادرشاه، کوه سنگی و مراکز خرید، رضایت زیادی را هم به گردشگران و هم به خریدارها جلب می کند. سوئیت‌های جادار و مجهز مانند سوئیت‌های رویال،  سوئیت‌های استودیویی و همچنین کارکنان مهمان‌نواز مجرب، فضایی دلپذیر با خاطره‌ای شگفت‌انگیز را در ذهن مهمانان ایجاد کرده است.

هتل ایران مشهد با 40 سال سابقه در ارائه خدمات پذیرایی یکی از قدیمی ترین هتل مشهد می باشد. این هتل در خیابان اندرزگو و تنها پنج دقیقه با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. هتل چهار ستاره ایران از زمان ساخت چندین بار بازسازی شد و ساخت و ساز و قطعات مختلفی به آن اضافه شد. آخرین مورد در سال 2009 بود که به کلی دکوراسیون هتل را تغییر داد و اتاق ها را مجهزتر کرد. هتل ایران علاوه بر بازسازی، ارائه خدمات خود را نیز بهبود بخشیده است و برای انجام این کار، کارکنان به طور مداوم دوره های مختلفی را در زمینه ارائه خدمات پذیرایی می گذرانند. یکی از بهترین نکات این هتل استفاده از مشاوره کارشناسان بهداشتی در هر قسمت از هتل است. مراکز خرید اصلی، موزه ها، جاذبه ها و مناظر طبیعی به راحتی از طریق این هتل قابل دسترسی هستند.

یکی از هتل های تازه تاسیس در شهر مشهد شاید هتل ذاکر باشد که در فاصله ای نزدیک به حرم مطهر امام رضا قرار دارد. این هتل همچنین دسترسی آسانی به اکثر جاذبه های شهر مذهبی ایران، مشهد دارد. هتل یک ستاره ذاکر اقامتگاهی فوق العاده برای مهمانانی است که به قیمت مناسب و کیفیت بالا اهمیت می دهند. رستوران و کافی شاپ غذاهای خوش طعمی را سرو می کند. اتاق VIP نوعی اتاق ماه عسل است که برای زوج های تازه ازدواج کرده آماده شده است. اتاق ها و سوئیت های دو نفره، توئین، سه تخته و چهار نفره از ظرفیت های مختلف اتاق های هتل هستند. تمامی اتاق ها به گونه ای مبله و طراحی شده اند که برای کسانی که این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کرده اند، آرامش را به ارمغان می آورد. پرسنل باتجربه و کاربلد هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهند تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای مهمانان محترم خود رقم بزنند. خدمات تاکسی، اینترنت رایگان و خدمات خشک شویی و لاندری از دیگر مزایایی است که می توانید از آنها بهره مند شوید.

هتل الماس مشهد شامل هتل الماس 1 مشهد و هتل الماس 2 مشهد از بهترین هتل های مشهد می باشند که هتل الماس مشهد هتلی چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر و هتل الماس 2 هتلی پنج ستاره با امکانات و طراحی فوق العاده لوکس که یکی از بهترین هتل های مشهد به شمار می آید.

هتل سه ستاره کارن در سال 1396 در مقدس ترین شهر ایران مشهد تاسیس شد. این هتل تا معروف ترین جاذبه شهر که حرم مطهر امام رضا (ع) است فاصله کمی دارد، بنابراین انتخابی مناسب برای کسانی است که می خواهند در نزدیکی حرم مطهر اقامت داشته باشند. واحدهای اقامتی هتل کارن از اتاق های دو نفره تا تخته متفاوت بوده و دارای طراحی گرم و زیبایی هستند که اقامت شما را راحت تر می کند. این هتل رستورانی با منوی پر از غذاهای خوش طعم ارائه می دهد. بازار رضا از نظر جغرافیایی در نزدیکی هتل کارن مشهد واقع شده است، بنابراین می توانید از خرید سوغاتی لذت ببرید که بعدا شما را به یاد سفرتان می اندازد.

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حرم مطهر امام رضا هتل های مشهد چهار ستاره هتل الماس جاذبه ها شهر مشهد اتاق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟

فرارو- گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت که در بدو ورود به بازار موبایل بیش از ۱۰۰ میلیون قیمت خورده بود، فعلا ۹۵ میلیون ارزش دارد.

گلکسی S24 اولترا نسخه ۲۵۶ گیگ را می‌شود با بودجه‌ای در حد و اندازه ۷۰ میلیون خرید، اما کف قیمت آیفون 13 معمولی که یکی از محبوب‌ترین مدل‌های سال‌های گذشته است، به ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

قیمت آیفون 13 نسخه ۱۲۸ گیگ با پارت‌نامبر CH در این محدوده قرار می‌گیرد و یکسری از فروشنده‌ها بابت فروش آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت تا ۱۲۰ میلیون قیمت می‌گذارند.

ردمی A2 پلاس شیائومی در طرف مقابل یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های اقتصادی بازار است و این یکی با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قریب چهار میلیون تومان قیمت دارد.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟