Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@19:35:19 GMT

حمله به مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی تهران

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۷۵۲۵

حمله به مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش تابناک، فارس نوشت: شب گذشته دو موتور سوار با حمله به هادی رضازاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن ضرب و شتم این فعال دانشجویی، تلفن همراه وی را هم به سرقت بردند.

شب گذشته دو موتور سوار با حمله به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن ضرب و شتم این فعال دانشجویی، تلفن همراه وی را هم به سرقت بردند، برخی معتقدند این حمله به دلیل نامه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی درباره انحصار پزشکی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است روز گذشته بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بسیج دانشجویی چند دانشگاه علوم پزشکی دیگر طی نامه ای از رئیس جمهور خواسته بودند که به ماجرای کمبود پزشک در کشور ورود کند که بعد از انتشار این نامه شاهد هجمه های بسیاری در فضای مجازی به دانشجویان بسیجی و دفاتر بسیج دانشجویی امضا کننده نامه بودیم که موجب پاسخ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی به این واکنش‌ها هم شد.

در همین راستا مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در توئیتی ضمن انتشار خبر حمله به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، این اقدام را احتمالا به دلیل ارسال نامه این تشکل به رئیس جمهور برای مقابله با انحصار پزشکی دانسته و از نهادهای انتظامی و امنیتی خواسته موضوع را پیگیری و روشن کنند تا مشخص شود پشت پرده مافیای درمان چه خبر است؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران حمله ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران مسئول بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی