Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رییس مرکز پویانمایی صبا گفت: تلاش شده است با تولید پویانمایی‌های 200 قسمتی، نشان سازی خوبی اتفاق بیافتد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای لیوانی در نشست روز جهانی پویانمایی که در مرکز صبا برگزار شده است افزود: هنر صنعت پویانمایی می‌تواند ارزش افزوده و بُرد اقتصادی زیادی داشته باشد.
آقای لیوانی گفت: حجم بازار پویانمایی در جهان در سال 2020 معادل 272 میلیارد دلار بوده است و پیش بینی می‌شود این بازار تا سال 2026 به 473 میلیارد دلار برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به نظر می‌رسد صنعت سرگرمی قالب پویانمایی را برای قصه گویی انتخاب کرده است.
آقای لیوانی گفت: ما در سال‌های اخیر در صنعت پویانمایی موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده ایم و تلاش می‌کنیم با بهره گیری از زیرساخت‌های ایجاد شده در 40 سال اول در گام دوم انقلاب اسلامی اتفاقات ویژه‌ای در جهان رقم بزنیم.
آقای لیوانی درباره تولیدات مرکز پویانمایی صبا افزود: تلاش کرده ایم مجموعه‌های 100 و 200 قسمتی داشته باشیم و از این طریق نشان سازی کنیم. تلاش کرده ایم کیفیت تولیدات مان را به 4k برسانیم. افزون بر شکرستان، جوانمردان هم 4k شده است و به زودی از چند پویانمایی 4k رونمایی می‌شود.
آقای سحر خیز هم در این نشست گفت: قیمت پویانمایی در کشور ما یک سی ام جهان است.
وی ادامه داد: در عربستان میلیارد‌ها هزینه می‌شود تا پویانمایی تولید کنند. آن‌ها دانش و صنعت این کار را ندارند، اما ما داریم و باید بیش از این برای این هنر صنعت هزینه کنیم.
این انیمیشن ساز گفت:باید افزون بر نشان سازی صنعت هم به کمک پویانمایی بیاید و نشان‌های ایرانی را در بازار لوازم التحریر و.. ببینیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پویانمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری صبح سه‌شنبه در جمع کارگران شرکت نفت گچساران افزود: در حال حاضر تولید نفت کشور به شکل روزانه سه و نیم میلیون بشکه رسیده که هدف گذاری شده این ظرفیت را به ۴ میلیون بشکه برسانیم.

وی با بیان اینکه در حوزه نفت به استقلال کامل رسیده ایم، اظهار کرد: صنعت نفت ما یک صنعت پیشرو است و نقش تعیین کننده‌ای در اقتصاد کشور دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه برای توفیق حداکثری تمام ابزارها و ظرفیت‌ها وجود دارد، گفت: در همین صنعت نفت قطعات فرسوده بازسازی شده و امروزه به روزهایی رسیدیم که میزان تولیدمان بیش از روزهای قبل از تحریم است.

منصوری با اشاره به اینکه امروزه رشد شرکت‌های دانش بنیان را در سطح کشور شاهد هستیم، اظهار کرد: با تکیه بر چنین ظرفیت‌هایی مسائل بزرگی مرتفع و افتخاراتی در بحث صنعت نفت شکل گرفته است.

وی با تقدیر از کارگران و نیروهای انسانی فعال در شرکت نفت گچساران اظهار کرد: بر دست شما فعالان و تلاشگران بوسه می زنیم.

کد خبر 6092868

دیگر خبرها

  • متانول به‌جای صادرات تبدیل به بنزین می‌شود
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • مشعل های شرق کارون جمع آوری می شوند
  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری