Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی در نشست خبری قبل از بازی نساجی مازندران با پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: تیم‌ها رفته رفته در حال شناخت از همدیگر هستند. درباره پرسپولیس قبل از هر چیز باید به این تیم و آقای گل محمدی خسته نباشید بگویم. به نظرم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حقش بیشتر از اینها بود و می‌توانست بهتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی نساجی مازندران با تعریف و تمجید از حریف فردای تیمش ادامه داد: مطمئن هستم جایگاه پرسپولیس بالاتر از این است. تیمی که ۵ دوره پیاپی قهرمان شده و دو دوره راهی فینال آسیا شده قطعا تیم خوبی است. پرسپولیس فوتبال با برنامه اجرا می‌کند. در دیدار فردا راهی را ترسیم کردیم که در این راه پرتگاه‌ها و سختی‌هایی داریم اما می‌خواهیم با اتحاد از این مسیر عبور کنیم.

وی درباره احتمالات در دیدار فردا تصریح کرد: بازی فیزیکی و سختی داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می‌شود. پرسپولیس تیم با شخصیت و حرفه ای است ولی ما به دنبال این هستیم که همه تیم‌ها به ما احترام بگذارند و فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و از بهترین‌های لیگ امسال باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره شرایط نساجی در فصل جاری یادآور شد: شما هر تیمی را که ببینید چند بازیکن که اصالت مازندرانی دارند وجود داشته و کمک می‌کنند. مازندران معدن فوتبال و بازیکنان جوان است و ما هم از فرصت استفاده کردیم و ۵-۶ بازیکن جوان در اختیار گرفتیم. در کنار این بازیکنان نفراتی همچون علیرضا حقیقی، مسعود شجاعی و رضا جعفری را در اختیار داریم. دوست دارم امسال جایگاه و نتایجی کسب کنیم که مردم ما را می‌شناسند. آنها بدانند قابلیت‌های فنی خوبی داریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ساکت الهامی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران ساکت الهامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه