Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@06:31:58 GMT

آینده صیادمنش با زوریا چه می شود؟

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۸۱۴۹

آینده صیادمنش با زوریا چه می شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان که در این فصل به صورت قرضی در حال بازی برای زوریا اوکراین است هنوز مشخص نیست.

صیادمنش بازیکن فنرباغچه ترکیه است و این فصل را در لیگ اوکراین بازی می کند. مهاجم ایرانی عملکرد خوبی را در ترکیب زوریا داشته ولی هنوز آینده اش در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه ایهور سیهانیک روزنامه نگار اوکراینی در این زمینه، گفت: به معتقدم اللهیار زوریا را در پایان فصل ترک خواهد کرد. فنرباغچه به دنبال فروش دائمی این بازیکن به زوریا بود ولی مسئولان این باشگاه قصدی برای خرید دائمی مهاجم ایرانی را ندارند. برنامه زوریا این بود تا این بازیکن را به شاختار یا دیناموکیف بفروشد ولی این دو باشگاه بزرگ قصدی برای خرید بازیکن ایرانی ندارند.

وی افزود: فروش اللهیار برای زوریا به خارج از کشور نیز سخت است. زوریا در شرایط کنونی بهترین نتایج را نگرفته است. اگرچه اللهیار در دو بازی گذشته گل ۳ امتیازی تیمش را به ثمر رسانده ولی نمی توان با یک گل مهاجمی را ارزیابی کنید. به نظرم او آخرین بازی های خود را در زوریا انجام می دهد و در پایان فصل مجبور می شود به فنرباغچه برگردد.

مهاجم سابق استقلال در این فصل برای زوریا ۱۶ بازی در لیگ اوکراین انجام داده و در این بازی ها ۵ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها

به گزارش قدس آنلاین، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در باوجود۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد