Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «ایگور تسیگانیک» خبرنگار و مفسر ورزشی اوکراین آخرین وضعیت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم زوریا لوهانسک اوکراین را تشریح کرد. صیادمنش که تحت قرارداد با تیم فنرباغچه ترکیه است، تا نقل و انتقالات زمستانی این فصل به صورت قرضی در زوریا بازی می‌کند.

پیش از این عنوان شده بود که شاید صیادمنش از زوریا راهی تیم‌های دیگری در داخل و خارج از اوکراین شود که ظاهراً پیشنهادی برای جذب او وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیسگانیک در این خصوص گفت: فکر می‌کنم او زوریا را ترک خواهد کرد. تا جایی که می دانم زوریا می‌خواست اللهیار را در لیگ اوکراین به شاختار و دینامو بفرستد اما این باشگاه‌ها علاقه‌ای به بازیکن ایرانی ندارند. فروش اللهیار به تیم‌های خارج از کشور هم به اندازه کافی دشوار است. زوریا در حال حاضر نتایج خوبی کسب نمی‌کند هرچند اللهیار گل بسیار خوبی را مقابل زسکا صوفیه (در لیگ کنفرانس اروپا) به ثمر رساند اما ارزیابی یک فوتبالیست یا یک گل سخت است و ثبات دائم ندارد.

این مفسر ورزشی اوکراین افزود: زوریا گزینه‌ای برای خرید دائمی صیادمنش دارد اما شک دارم که آنها اگر مطمئن شوند این بازیکن به دینامو یا شاختار فروخته نشود، این بند خرید دائمی را فعال کنند. شاید او آخرین بازی‌هایش را برای زوریا انجام می‌دهد و به فنرباغچه بر می‌گردد یا قرارداد قرضی او با شرایط جدید دیگر تمدید خواهد شد.

علاوه بر این سایت ua-football اوکراین، صیادمنش را یک «رهبر» برای تیم زوریا توصیف کرد که جدایی اش «ضربه واقعی» به تیم زوریا است. به نوشته این سایت، مهاجم ایرانی توانسته در دو مسابقه اخیر این تیم، ۶ امتیاز برای زوریا به ارمغان بیاورد.

این سایت نوشت: «باتوجه به جدایی قریب الوقوع او از اوکراین، هواداران زوریا باید ناراحت باشند. قرارداد قرضی این مهاجم از فنرباغچه در زمستان به پایان می‌رسد. شایعات حاکی از آن است که بند خرید دائمی او سه تا سه و نیم میلیون یورو است که این پول هنگفتی برای زوریا محسوب می‌شود و بعید است باشگاه آن را پرداخت کند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش اللهیار صیادمنش تیم فوتبال زوریا لوهانسک تیم فوتبال فنرباغچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  دولت اوکراین تصمیم کشورش را برای تغییر در وضعیت حکومت نظامی که از فوریه ۲۰۲۲ اجرایی شده است، به شورای اروپا ابلاغ کرد.

زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین با امضای این فرمان تصمیم پارلمان کشورش برای گسترش حکومت نظامی در این کشور را تایید کرد. 

این فرمان که در ۲۳ آوریل صادر شد، شامل ایجاد مناطق نظامی در خط مقدم است که برخی از مناطق اشغالی را نیز دربرمی‌گیرد. در این مناطق اشغالی دولت اکنون این اختیار را دارد که بطور موقت اموال عمومی را برای اهداف نظامی تصرف کند.

بر اساس این درخواست، دولت اوکراین مفاد این کنوانسیون مانند مصون ماندن مسکن، محرمانه بودن مکاتبات، عدم مداخله در زندگی شخصی و خانوادگی، آزادی رفت و آمد و انتخاب آزادانه محل سکونت و عدم استفاده و تصرف دارایی‌ها را رعایت نخواهد کرد.

در حالی که این تغییرات مطابق با کاربردهای معمول در حکومت نظامی است، اما برجسته کردن آنها می‌تواند در تضاد با تضمین‌های حقوق بشری باشد که اوکراین می‌بایست در جهت درخواست عضویتش در اتحادیه اروپا انجام دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین
  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم