Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی نرم افزار نقشه راه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند گفت: این نرم افزار با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده و دانشجویان در تمامی مراحل ساخت آن به صورت جهادی کار کرده اند.

محمدصادق رخ افروز، دبیر اجرایی نرم افزار نقشه راه (بیانیه گام دوم انقلاب) در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص این برنامه موبایلی گفت: این نرم افزار را دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی و با حمایت نهاد‌هایی مانند آموزش و پرورش، سپاه استان، آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم و سازمان علوم و معارف اسلامی صدرا طراحی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رخ افروز بیان کرد: این نرم افزار را در مرداد امسال رونمایی کردیم و دوره‌ای آزمایشی مبتنی بر این نرم افزار با حضور ۱۸۲ نفر شرکت کننده از ۲۸ استان کشور برگزار شد. برای این شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صادر کردیم و به پنج نفر از آنان هدیه ۱۰۰ هزارتومانی دادیم.

این فعال دانشجویی ادامه داد: پس از موفقیت آمیز بودن این دوره آزمایشی، نرم افزار در کافه بازار بارگذاری شد و هم اکنون قابلیت دانلود در این بازار اپلیکیشن‌های ایرانی فراهم است.

وی به ویژگی‌های این نرم افزار پرداخت و گفت: صفحات نرم افزار را با انیمیشن طراحی کرده ایم و مخاطب می‌تواند نوع فونت و اندازه متن‌ها را تغییر دهد. بخش‌های این نرم افزار شامل کلیپ‌ها و متون برگزیده، مبانی قرآنی و محتوای دوره می‌شود. مخاطب به بیانیه گام دوم انقلاب به صورت دسته بندی شده همراه با فایل‌های صوتی برای هر بخش دسترسی دارد و در هر بخش سوالاتی مطرح شده است.

رخ افروز گفت: مخاطب می‌تواند با شرکت در دوره تبیینی-تحلیلی بیانیه گام دوم انقلاب، از محتوای متنی و تصویری که بصورت ۱۷ جلسه آماده شده بهره‌مند شده و با شرکت در آزمون هر جلسه، امتیاز کسب کند.

وی تصریح کرد: این نرم افزار منسوخ نخواهد شد، زیرا با وجود بخش‌های کلیپ‌ها و متون برگزیده و اضافه کردن دو بخش تحلیل‌ها و گفتار‌ها و همچنین خودآزمایی از بیانیه گام دوم در نسخه‌های بعدی، این نرم افزار را ارتقا و بروز می‌کنیم.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: هدف از تولید این نرم افزار، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است و تمامی مراحل تولید این نرم افزار به صورت جهادی انجام شده تا بتوانیم میزان جوایز دوره را افزایش داده و مخاطبین خود را برای شرکت در دوره تشویق کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب بسیج دانشجویی خراسان جنوبی دانشگاه فرهنگیان بیرجند بیانیه گام دوم انقلاب دانشگاه فرهنگیان نرم افزار نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی موسوم به طرح حامیم را در این دانشگاه برگزار می‌کند.

دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این طرح تا ۲۰ اردیبهشت‌ سال جاری فرصت دارند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان واقع در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه مراجعه کنند. اولویت ثبت‌نام با دانشجویان ورودی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ است. 

از جمله مزایای شرکت در این طرح می‌توان به معادل‌سازی با ۲ واحد از درس معارف اسلامی در مرحله کشوری، اعطای گواهی دوره، برگزاری نشست‌های معرفتی و مهارتی، برگزاری فوق‌ برنامه‌های ورزشی و تفریحی، برگزاری دوره تکمیلی در شهر مقدس مشهد و بهره‌مندی از امتیازات آموزشی دروس معارف اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان