Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی رضازاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره ماجرای حمله دو نفر موتور سوار به وی گفت: شب گذشته در جلسه‌ای حضور داشتیم و حدود ساعت ۲۲ برای شرکت در جلسه دیگری در حال عبور از خیابان ۱۶ آذر به فاصله حدود صدمتری دانشکده داروسازی بودم که دو نفر که سوار بر یک موتور بودن به بنده حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضازاده ادامه داد: البته من این مسیر را هر شب طی می‌کنم و تا کنون اتفاق خاصی رخ نداده بود، ولی شب گذشته چنین اتفاقی افتاد.

وی تاکید کرد: این افراد در ابتدا به من نزدیک شدند و آدرسی را پرسیدند، بعد آهسته مسافت کوتاهی را طی کرده و مجددا به سمت من برگشتند. اینجا بود که متوجه حرکات مشکوک این دونفر شدم و زمانی که خواستم از آن‌ها فاصله بگیرم من را به نرده‌های کنار خیابان کوبیدند که این حرکت موجب درگیری فیزیکی میان ما شد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: بعد از اینکه درگیر شدیم، این افراد ضمن فحاشی با چاقو بنده را تهدید کردند و از من خواستند که گوشی تلفن همراه خود را به آن‌ها بدهم و بعد از اینکه گوشی را گرفتند متواری شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: درباره این اتفاق شکایت خود را تقدیم مراجع مربوطه کرده‌ام و منتظر پیگیری نهاد‌های انتظامی و امنیتی هستیم، اما تا زمانی که واقعیت ماجرا و نتیجه پیگیری‌های مراجع مربوطه مشخص نشده نمی‌توان گفت که این افراد دقیقا چه قصدی داشته‌اند و ما نیز به کسی ظن نداریم و مراجع مربوطه باید این موضوع را بررسی کنند.

وی گفت: اینکه آیا این اقدام با برنامه قبلی و مرتبط با پیگیری‌های ما درباره موضوع بحران کمبود پزشک بوده یا اینکه آن افراد تنها قصد سرقت داشته‌اند را باید بررسی‌ها و پیگیری‌ها مراجع انتظامی مشخص کند و نمی‌توان در این باره فعلا با قطعیت صحبت کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • روایت کیومرث پوراحمد از کشتن خودش
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • مورایس مسلمان شده؟ / ماجرای مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش + عکس و فیلم
  • سرمربی سپاهان مسلمان شده؟/اعلام خبر مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش +عکس و فیلم