Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:29:09 GMT

پیشرفت چشمگیر سپاه در عرصه‌های سایبری و «جنگال»

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۸۹۴۷

پیشرفت چشمگیر سپاه در عرصه‌های سایبری و «جنگال»

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح که در سالن ۵ آذر ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: شاهد رشد و شکوفایی قدرت دفاعی‌مان در همه عرصه‌ها هستیم.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه با گسترش در امتداد مرزها، برقراری امنیت و ساخت قدرت در عقبه، نمایش باشکوهی از یک نیروی دفاعی در زمین را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه افزود: نیروی هوافضای سپاه در عرصه‌های موشکی، پدافند هوایی، پهپادی، فضایی و همچنین جنگال (جنگ الکترونیک) به شکل متوازن و در عین حال شتاب‌داری در حال پیشرفت است که گاهی اوقات مردم ما آزمون‌های عملیاتی این سامانه‌ها را چه در رزمایش‌ها و چه در آزمایش‌ها در میدان می‌بینند.

سردار سلامی ادامه داد: البته به دلیل رعایت حفاظت اطلاعات قدرتمان، همه آنچه که به‌عنوان یک قدرت اساسی ساخته می‌شود، قابل بیان نیست.

وی در خصوص وضعیت نیروی دریایی سپاه نیز اظهار داشت: به‌منظور نبرد با قدرت‌های بزرگ که عموماً بر دریا متمرکز هستند، ما به شکل بسیار وسیعی در حال گسترش قلمرو قدرت دریایی خود هستیم.

فرمانده کل سپاه سپس به خدمت‌رسانی بسیج اشاره و عنوان کرد: همگان شاهد هستند که پایگاه‌های مقاومت بسیج چگونه در صحنه‌های مختلف به مردم کمک می‌کنند و بسیجیان، عرصه خدمت به مردم را میدان جهاد خود قرار داده‌اند.

سرلشکر سلامی در پایان خاطرنشان کرد: الحمدلله در عرصه‌های جنگال و سایبری پیشرفت‌های مطلوب و قابل توجهی داشته‌ایم و در صحنه جنگ اطلاعاتی نیز به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم.

کد خبر 5336435 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی سپاه نیروی هوافضای سپاه سردار سلامی نیروی دریایی سپاه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی جمهوری اسلامی ایران افغانستان آیت الله خامنه ای حسین امیرعبداللهیان ایران رژیم صهیونیستی سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا ارتش جمهوری اسلامی ایران تروریسم محمد باقر قالیباف انقلاب اسلامی ایران عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت

اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عبدالوهاب عبدی‌پور،جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه شهدا و رزمندگان باشت با میزبانی شهدا و خانواده‌های والا مقامشان و با حضور سردارفدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

عبدی پور در خصوص اجرای اجلاسیه شهدای شهرستان باشت افزود: اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان که از این تعداد دو شهید نیز گمنام هستند در روز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبشهت‌ماه از ساعت۹صبح در مصلی امام خمینی (ره) باشت برگزار خواهد شد. 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افزود: مراحل کار فضاسازی مکان اجلاسیه در دست اقدام است و این آمادگی وجود دارد که با حضور اعم مردم به شکل باشکوهی برگزار شود. 

عبدی پور بیان کرد: اجلاسیه شهدا رأس ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه شهرستان باشت با حضور مسئولین کشوری و لشکری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به‌صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در پایان گفت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان باشت و هم استانی‌های عزیز، خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان و ایثارگران برای شرکت در این اجلاسیه دعوت به عمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌ چشمگیر در روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت