Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید براجعه روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا شمار افراد زیرپوشش ۱۷ اتحادیه فعال در خرمشهر را پنج هزار و ۲۱ نفر بیان کرد و افزود: در مجموع حدود ۵۰ درصد افراد زیرپوشش این اتحادیه‌ها واکسینه شده‌اند.

وی با بیان اینکه بررسی انجام شده نشان می‌دهد برخی از این واحدهای صنفی غیرفعال هستند گفت: در هفته گذشته به منظور اطمینان از اجرایی شدن طرح واکسیناسیون همگانی جامعه و به ویژه اصناف، گروه‌های ویژه بازرسی و نظارت بر بازارها در خرمشهر تشکیل شد و در این این راستا چندین بازرسی از واحدهای صنفی مجتمع‌های تجاری و بازارهای سطح شهر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براجعه از واکسیناسیون ۹۰ درصد بازاریان مجتمع تجاری اروند(کنزالمال) به عنوان مرکز بزرگ خرید در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا مقرر شد به فروشندگان این مجتمع که فاقد کارت واکسن هستند به هیچ وجه اجازه ورود به مجتمع داده نشود.

وی گفت:پایگاه واکسیناسیون در مجتمع تجاری امام رضا(ع) خرمشهر فعال و راه اندازی شده است.

وی بیان کرد:با توجه به بیانیه اتاق اصناف ایران از ابتدای آبان هیچ‌گونه خدماتی به فاقدان کارت واکسیناسیون ارایه نخواهد شد و در نظام صنفی در اتحادیه‌ها به ویژه اغذیه‌فروشان، مواد غذایی و لبنیاتی طبق این دستورالعمل را اجرایی کردیم و در غیر این صورت واحدهای صنفی پلمب می‌شوند.

در شهرستان خرمشهر پنج هزار و ۲۱ واحد صنفی دارای جواز کسب وجود دارد.

برچسب‌ها خرمشهر واکسیناسیون اتاق اصناف ایران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر واکسیناسیون اتاق اصناف ایران خرمشهر واکسیناسیون اتاق اصناف ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند