Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:44:13 GMT

صیادمنش در ترکیب منتخب هفته لیگ اوکراین

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۸۹۵۹

اللهیار صیادمنش در ترکیب منتخب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر اوکراین قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی زوریا لوهانسک اوکراین توانست به روند خوبی که در پیش گرفته ادامه دهد. این بازیکن پس از گلزنی برای تیم خود در لیگ کنفرانس، روز یکشنبه برای دومین بازی متوالی گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند تا در قامت یک مهاجم گلزن ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادمنش 20 ساله در دیداری از هفته دوازدهم رقابت های لیگ اوکراین و در مصاف با کولوس قدر پاس عرضی و زمینی شهاب زاهدی را دانست و با ضربه ای مطمئن، توپ را به تور دروازه حریف چسباند و بازی نیز با همین یک گل به سود زوریا به پایان رسید.

 

وب سایت اوکراینی football24 پس از پایان هفته دوازدهم لیگ این کشور، اقدام به انتخاب ترکیب منتخب هفته کرد که نام اللهیار صیادمنش نیز در بین 11 بازیکن برتر هفته گذشته دیده می شود.

 

 

رسانه اوکراینی درباره صیادمنش نوشت: مهاجم زوریا در دیدارهای اخیر فرم خوبی به دست آورده و عملکرد رضایت بخشی را از خود نشان می دهد. در بازی زوریا - کولوس فرصت های بسیار کمی بود اما صیادمنش با استفاده از پاس در عرض هموطنش شهاب، سهم خود را از گلزنی در این بازی به دست آورد.

 

قرارداد صیادمنش با زوریا در زمستان پیش رو به پایان می رسد و گفته می شود این باشگاه قصد ندارد با پرداخت 3 و نیم میلیون یورو قرارداد اللهیار را قطعی کند و او باید مجددا به فنرباغچه برگردد.

اوکراین زوریا لوهانسک الهیار صیادمنش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوکراین زوریا لوهانسک الهیار صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه اسپانیایی: گل شهاب زاهدی شایسته بردن جایزه پوشکاش است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «گامبا اوزاکا» در هفته یازدهم جِی لیگ ژاپن جمعه ۱۴ اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تک گل شهاب زاهدی یک بر صفر به سود آویسپا به پایان رسید تا این تیم در پایان هفته یازدهم، ۱۵ امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به گامبا اوزاکا در رده نهم جدول قرار گیرد.

زاهدی در این بازی از فاصله ۷۰ متری موفق به باز کردن دروازه گامبا اوزاکا شد و خیلی از رسانه‌ها از گل او به عنوان یکی از نامزدهای بهترین گل سال (پوشکاش) یاد کردند.

روزنامه اسپانیایی مارکا در خصوص این گل نوشت: فیفا را خبر کنید. گل تماشایی از فاصله ۷۰ متری که باید نامزد دریافت جایزه پوشکاش شود.

کد خبر 6099705

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • مارکا: گل شهاب زاهدی شایسته بردن جایزه پوشکاش است
  • روزنامه اسپانیایی: گل شهاب زاهدی شایسته بردن جایزه پوشکاش است
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • میلان - جنوا؛ ترکیب رسمی
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر