Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:16:46 GMT

سینمای روباز در بوشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۹۱۹۱

سینمای روباز در بوشهر افتتاح شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این آیین با قدردانی از انجمن سینمای جوان بوشهر برای ساخت سینمای روز باز گفت: بوشهر با پیشینه منحصر به فرددر تولید فیلم کوتاه و سابقه دیرینه در امر سالن‌داری و نمایش فیلم توانسته در کشور طلایه دار این حوزه باشد.

فاطمه کرمپور افزود: امیدواریم این محل فرصتی جدید برای شکوفایی استعدادهای فراوان هنرمندان استان بوشهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: برای ساخت سینمای روباز داریوش غریب زاده ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد که این هزینه‌ها شامل خرید تجهیزات و فعالیت‌های عمرانی است.

عبدالرحمن برزگر افزود: مدیریت فرهنگی سخت‌تر از کار فرهنگی است، از این رو مدیران فرهنگ و هنر باید شرایط تولید محتوا را برای هنرمندان فراهم سازند تا زمینه‌ای برای رشد و بالندگی در جامعه شود.

وی ادامه داد: به پاس چهار دهه فعالیت در عرصه آموزش و تولید فیلم کوتاه در ایران این سینما با افتخار به نام داریوش غریب زاده نام‌گذاری شد.

برزگر عنوان کرد: بزودی موزه عکس و فیلم و استودیو دیجیتال انجمن سینمای جوانان بوشهر هم راه اندازی خواهد شد.

این هنرمند بوشهری گفت: شایسته این محبت نبودم که سینمای روباز بوشهر به‌نام من نام‌گذاری شود زیرا  انجمن سینمای جوانان بوشهر چهره‌های بزرگ دیگری را هم به عرصه هنر ایران تقدیم کرده که نام آنها برای این مکان شایسته تر است اما همراهی با چنین انجمنی برایم باعث افتخار است.

غریب زاده با اشاره به فعالیتش در حوزه فیلم کوتاه، بیان کرد: فیلم کوتاه ماهیتی معنوی و صمیمانه دارد و جواهری بود که اجازه نداد به سمت فیلم بلند بروم.

وی یادآور شد: فیلم کوتاه قالبی خاص و فاقد پول و شهرت است، اما با این حال حس خوبی به سازنده فیلم می‌دهد.

در این آیین بخشی از مستند فیلم "زاغی عشق سینما" ساخته میثم فرهومند و آریو انصاری و همچنین فیلم کوتاه و ماندگار "سکار " اثر داریوش غریب زاده اکران شد.

در این برنامه از هنرمندان گروه فرهنگی، هنری هومهر به سرپرستی مهدی جلالی که اجراهای مختلفی را در آلمان، لهستان و ترکیه داشتند، قدردانی شد.

برچسب‌ها بوشهر افتتاح طرح فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر افتتاح طرح فیلم کوتاه بوشهر افتتاح طرح فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران انجمن سینمای جوانان فیلم کوتاه غریب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اعلام کرد: ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به این استان افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، وحید والی‌زاده مرادی، ظهر امروز، در جلسه پیگیری مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: تکمیل چمن و سکوی ورزشگاه 15هزار نفری خرم‌آباد باقی مانده‌است که تا پایان خردادماه به اتمام می‌رسد.

او با بیان اینکه در سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان 15 پروژه در قالب 10 مصوبه در حوزه ورزش و جوانان داشتیم، اضافه کرد: کارفرمای 11 پروژه ورزش و جوانان است که 10 مورد از این پروژه‌ها آمادۀ بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: کارفرمای دو پروژه سازمان راه‌‌وشهرسازی و وزارت ورزش است که در وضعیت خوبی نیست.

او بیان کرد: دیگر پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور تکمیل نشده‌است و نیازمند پیگیری و تأمین اعتبار هستند.

هیچ شهری از لرستان آب شرب پایدار ندارد

یاسر اکبریان، مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان، نیز در این جلسه گفت: سفر رئیس‌جمهور به این استان هشت پروژه شامل 6 پروژه فاضلابی و 2 پروژه آبی داشت.

او با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: تصفیه‌خانه‌های بروجرد 85 درصد، دورود 44 درصد، کوهدشت 67 درصد و پلدختر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل آب‌وفاضلاب لرستان با تأکید به اینکه هیچ شهری از این استان آب شرب پایدار ندارد، اشاره کرد: هیچ‌گونه اعتباری برای برخی روستاهای پروژه طرح انتقال آب قم‌رود اختصاص داده نشده‌است.

اکبریان خاطرنشان کرد: آب‌رسانی شهر شاپورآباد الیگودرز به بهره‌برداری رسیده‌است و آب‌رسانی به شهر خرم‌آباد نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور