Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و نساجی اظهار کرد: هفته دوم را در پیش داریم و تیم‌ها کم کم در حال شناخت از یکدیگر هستند. قبل از هر چیز به گل‌محمدی و پرسپولیسی‌ها خسته نباشید می‌گویم. به نظرم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حقش بیش از این بود و می‌توانست بهتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئن هستم جایگاه پرسپولیس بالاتر از این است.

سرمربی نساجی گفت: تیمی که پنج دوره پیاپی قهرمان شده و دو دوره راهی فینال آسیا شده قطعا تیم خوبی است. آنها فوتبال با برنامه‌ای بازی می‌کنند ما هم راهی را ترسیم کردیم که در این راه پرتگاه‌ها و سختی‌هایی داریم اما می‌خواهیم خوشی و با اتحاد از این مسیر عبور کنیم.

وی افزود: فردا بازی فیزیکی  و سخت در پیش داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می‌شود.پرسپولیس تیم با شخصیت و حرفه‌ای است ولی ما به دنبال این هستیم که همه تیم‌ها به ما احترام بگذارند و  فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و از بهترین‌های لیگ امسال باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سوال که امسال هم تیم جوانی دارد و هم بازیکنان با تجربه در آن حضور دارند، گفت: شما هر تیمی را که ببینید چند بازیکن مازنی در آنجا حضور دارند. مازندران معدن فوتبال و بازیکنان جوان است و ما هم از فرصت استفاده کردیم و ۵-۶ بازیکن جوان در اختیار گرفتیم.

وی ادامه داد: در کنار اینها نفراتی چون علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی و رضا جعفری را در اختیار داریم. دوست دارم امسال به جای جایگاه و کسب نتایج طوری بازی کنیم که مردم ما را بشناسند و مردم بدانند تیم ما قابلیت‌های فنی خوبی دارد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی نساجی مازندران ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده

نساجی و پرسپولیس با یکدیگر دیدار کرده اند.

طرفداری | تیم های پرسپولیس و نساجی به مصاف هم رفته اند.

اطلاعات بازی

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس بازی: نساجی - پرسپولیس تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:15 ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر داور: موعود بنیادی فر | کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی | ناظر: محسن قهرمانی گلزنان: - کارت قرمز: - ترکیب اولیه دو تیم

ترکیب نساجی برابر پرسپولیس:

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی

ترکیب پرسپولیس برابر نساجی:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آلکثیر

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • اوسمار در پیچ خطرناک جاده شمال
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس