Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:41:40 GMT

شهرداری ارومیه، پیروزی اش را مدیون کاظمی است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۰۰۲۶

شهرداری ارومیه، پیروزی اش را مدیون کاظمی است

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال تیم راهیاب ملل مریوان با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم شهرداری ارومیه شد و روز چهارشنبه مقابل تیم سیرجان صف آرایی می کند.

آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شکست تیمش مقابل شهرداری ارومیه گفت: با بدشانسی مواجه شدیم و چهارمین مصدوم خود را در این بازی دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از آغاز مسابقات، دو تن از بازیکنان ما دچار مصدومیت شدند. شروع خوبی مقابل شهرداری ارومیه داشتیم و بازیکنانم سرحال و نترس بازی کردند. برنامه هایمان در زمین پیاده شد.

وی افزود: در ست نخست با اینکه با نتیجه ۱۰ بر ۵ عقب بودیم اما توانستیم امتیازهای از دست را جبران و پیروز شویم. در اواخر ست دوم احمدی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. در ست سوم نیز قلی پور به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و در این ست در حالی که با نتیجه ۲۲ بر ۱۸ پیش بودیم، صابر کاظمی با زدن چند سرویس مهار نشدنی، نتیجه را تغییر داد.

صادقیانی ادامه داد: سطح والیبال صابر کاظمی بسیار بالاست و ارومیه پیروزی خود را مدیون این بازیکن می باشد. حتی در ست دیگر که با نتیجه ۱۲ بر ۸ پیش بودیم، کاظمی با زدن سرویس هایش نتیجه را تغییر داد و در واقع گره گشای تیم شهرداری ارومیه شد. در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستم و با توجه به اینکه تجربه کمی داشتند بازی جانانه ای به نمایش گذاشتند. ارومیه تیم پرمهره ای است.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان درباره بازی روز چهارشنبه مقابل سیرجان گفت: امیدوارم مصدومانمان هر چه سریعتر به تیم ملحق شوند. سیرجان قهرمانی جام باشگاه های آسیا را به تازگی به دست آورده و تیم خوبی است. تغییراتی داشته اما شاکله اصلی اش حفظ شده است. امیدوارم نمایش خوبی مقابل این تیم داشته باشیم. برای کسب نتیجه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

کد خبر 5335584 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری ارومیه والیبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ کشتی مهدی طارمی تیم فوتبال هوادار تهران کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فرنگی شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم

بازیکنان بایرن مونیخ به تقابل با یکدیگر در بازی EFootball2024 پرداختند.

دانلود (34.8MB)

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند