Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@02:45:35 GMT

برخی جایگاههای عرضه سوخت خراسان رضوی فعال شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۰۱۸۳

برخی جایگاههای عرضه سوخت خراسان رضوی فعال شد

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی اعلام کرد: در پی مشکل فنی به وجود آمده در جایگاههای عرضه سوخت هم اینک برخی جایگاهها به صورت دستی فعال شده و در دیگر جایگاهها نیز این عملیات در حال انجام است.

به گزارش قدس آنلاین ، بنا بر این گزارش که روز سه شنبه منتشر شد آمده است تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه جایگاه پزشکی چهارراه ابوطالب، علی نژاد در ۱۰۰ متری بوستان بسیج، جایگاه ١٧ شهریور، خیام، جایگاه ١٣۶ امام علی(ع) و جایگاه ره پیما واقع در حر عاملی مشهد، جایگاه فخرایی جاده کلات جایگاه لالوی نیشابور، جایگاه شاهرخ و صالح آباد و سادات حسینی تربت جام و جایگاه عدالتیان واقع در اول جاده کلات و جایگاه صادقی قوچان از جمله جایگاههای فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این گزارش با بیان این که توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های کشور موقتی است  آمده است: پیرامون تامین بنزین و نفت گاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد و فرآورده های نفتی به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچ گونه نگرانی در این خصوص متصور نیست همچنین شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویا کذیب می‌شود. جایگاهای سوخت کشور امروز بر اثر مشکل فنی به وجود آمده در سامانه پرداخت هوشمند سوخت قادر به عرضه سوخت نبودند.  شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیرپوشش دارد. دیگر شهرهای خراسان رضوی زیر پوشش خدمات ۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه و سبزوار هستند. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جایگاه سوخت مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان

جهانبخش نوکانی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از تعداد کارت های مسدود شده ۲۴۹ کارت سوخت بنزین و ۴۱ کارت نفتگاز در استان کردستان به علت عرضه خارج از شبکه مسدود شده است.

 مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد مسدودیت‌ها مربوط به رانندگان تاکسی می‌باشد در ادامه افزود: ۵۰ درصد مربوط به شهرستان مریوان است.

وی افزود: از ابتدا سال جاری تا کنون ۶۳۸ بازدید از جایگاه‌های سوخت در سطح استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای استان کردستان گفت: از ۲۵ دی سال گذشته تاکنون ۲۳ میلیون لیتر نفتگاز در قالب طرح فول باک در مرزهای استان عرضه شده است.

نوکانی از ۲۳۸ هزار و ۵۶۶ لیتر تخلف بنزین صورت گرفته در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سختی کار نفتی‌ها
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰