Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: تا جایی که من خبر دارم ورزشگاه لبنانی‌ها به فناوری کمک داور ویدئویی(VAR) مجهز است اما درباره حضور تماشاگران یا آنلاین و آفلاین بودن این فناوری توضیحات بیشتری داده نشده است.

به گزارش ایرنا، حسین شریفی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره پنجمین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در دور نهایی انتخابی جام جهانی مقابل لبنان اظهار داشت: بحث بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان بود که دوستان به من اعلام کردند میزبانی لبنان تایید و تیم ملی باید بازی بعدی را در این کشور برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شک و شبهه‌هایی در این باره وجود داشت و به صورت رسمی اعلام نشده بود. برخی می‌گفتند بازی در لبنان است و عده‌ای دیگر معتقد بودند مسابقه ما در این کشور انجام نخواهد شد اما دیدار بعدی ما در ۲۰ آبان‌ماه به طور رسمی در لبنان برگزار می‌شود.

شریفی در پایان گفت: تا جایی که من خبر دارم ورزشگاه لبنانی‌ها به VAR مجهز است اما توضیحات بیشتری داده نشده است.

تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه A به حساب می‌آید و تیم های کره جنوبی، لبنان، امارات، عراق و سوریه در رده‌های دوم تا ششم جای گرفته‌اند. شاگردان دراگان اسکوچیچ پنج روز بعد از بازی با لبنان باید در تاریخ ۲۵ آبان‌ماه رو در روی تیم سوریه قرار بگیرند. این دیدار در کشور اردن به انجام خواهد رسید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند

رسانه‌های تل آویو از میزان خسارت و تلفات این حمله موشکی حزب الله گزارشی ارائه نکردند.

ساعاتی پیش حزب‌الله با موشک چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن