Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این بهمن دوستی، سرمربی تیم ملی گلبال آقایان رده سنی جوانان کشورمان اسامی ملی پوشان منتخب برای حضور در رقابتهای پارآسیایی بحرین را اعلام کرده است.

این تیم متشکل از محمدمهدی نفیسی نسب، علیرضا باقری، امیرحسین ریحانی لطفعلی، محمد ایوب شهپر، امیر محمد بهرامی، مصطفی صادقی با سر مربیگری بهمن دوستی و مربیگری محمد کرم کولیوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از رقابت‌ها چهارمین دوره حضور گلبالیست های کشورمان است که در اولین دوره رقابتهای پارآسیایی که در توکیو برگزار شد، تیم ایران اول شد، در دومین دوره نیز که مالزی میزبان بود، بار دیگر مقام اول را به خود اختصاص داد و در سومین دوره مسابقات که در امارات انجام شد، در جایگاه سوم قرار گرفت..

گفتنی است؛ کشورهای چین، ژاپن، کره، تایلند و عراق رقبای اصلی ایران در چهارمین دوره مسابقات پارآسیایی بحرین محسوب می شوند.

کد خبر 5336679

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد گلبال بحرین ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران گرگان ایلام مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی