Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس وضعیت تیمش را پیش از بازی فردا شب با ساسولو در سری A ایتالیا تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در هفته دهم سری A ایتالیا پذیرای ساسولو است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: آلسیو دیونیسی با امپولی قهرمان سری B شد و همین ارزش افزوده‌ای برای او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساسولو با سرمربیگری او واقعاً عالی بازی می‌کند و بازیکنان خوبی دارد. ما آدرین رابیو را به این بازی رساندیم، اما مویزه کین و فدریکو برناردسکی در این دیدار غایب خواهند بود. مابقی بازیکنان را کم‌وبیش در اختیار قرار داریم.

وی همچنین در اشاره به خبرنگارانی که بابت قرار ندادن دیبالا و کیه‌زا در ترکیب اصلی یووه برای بازی دربی ایتالیا انتقاد کرده بودند، خاطرنشان کرد: فدریکو کیه‌زا و پائولو دیبالا بازی خواهند کرد. حالا بروید و این خبر را بنویسید. شما را با دادن این خبر خوشحال کردم. دیبالا کیفیت فنی مهمی دارد، او بازیکن متفاوتی نسبت به کولسفسکی است، اما دژان در بازی با اینتر در 60 دقیقه اول خوب بازی کرد. کیه‌زا هم بازیکن سطح بالایی است و بازی‌های زیادی به میدان رفته است. در بازی یکشنبه با اینتر من اشتباه کردم، اما بازی را به شکلی دیگر بازیخوانی کردم و کولوسفسکی را برای یارگیری بروزوویچ قرار دادم.

سرمربی یوونتوس ادامه داد: مشکلی نیست که بازیکنی از روی نیمکت بازی را شروع کند چون بازی‌های زیادی در پیش داریم. کیه‌زا نیمکت‌نشین نشد به خاطر اینکه شایسته‌اش بود. من بازیخوانی به روشی خاص داشتم. سرانجام ما فدریکو را در بازی با اینتر به زمین فرستادیم چون نیاز به کیفیت در خط حمله‌مان داشتیم و او تأثیر فوق‌العاده‌ای هم بر بازی داشت. کیه‌زا برای یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا مرجع است، اما اگر قرار باشد همیشه از یک سری بازیکنان خاص استفاده کنم، در ماه ژانویه به 20 بازیکن جدید نیاز خواهم داشت. ما این فصل 57 بازی داریم و گاهی اوقات بازیکنان باید استراحت کند. بازیکنان می‌توانند از این فرصت به طور ذهنی و فیزیکی بهره ببرند.  

آلگری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیت تیمش اظهار داشت: ماتیا پرین به جای شزنی در دورن دروازه خواهد ایستاد و دلیخت هم به ترکیب بازمی‌گردد. کوادرادو می‌تواند با موراتا، دیبالا و کیه‌زا بازی کند. هر چیزی ممکن است. پیشرفت کلی در بازیکنان‌مان دیده می‌شود و حالا آنها به لحاظ فیزیکی در وضعیت بهتری هستند. این به من کمک می‌کند تا چیزی را در این تیم تغییر دهم چون هر سه روز یکبار بازی می‌کنیم. بازیکنان ما شناخت خوبی از هم دارند و چشم‌انداز خوبی برای آینده این تیم متصور می‌شود، اما باید در بازی فردا به پیروزی برسیم. تساوی مقابل اینتر نتیجه خوبی بود، به شرطی که در بازی فردا به برد برسیم.

وی در پایان درباره اینکه آیا تیمش در سری ‌A مدعی قهرمانی است، اظهار داشت: اینزاگی نمی‌خواهد بپذیرد، ولی اینتر همچنان مدعی اول قهرمانی است. هر چیزی ممکن است رخ دهد، اما اینتر همچنان شانس اول فتح اسکودتو است.

تشریح آخرین وضعیت دو بازیکن مصدوم یوونتوس

یوونتوس که در حال حاضر با 15 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست، از ساعت 20 فردا (چهارشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین به مصاف ساسولو می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلگری ساسولو سری A یوونتوس آلگری ساسولو سری A یوونتوس کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم

سرمربی اینتر گفت مدیران باشگاه بابت جذب مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی شایسته تمجید هستند. 

اینتر در رقابت های این فصل سری آ تنها 2 بار شکست خورده و هر 2 بار مقابل ساسولو بوده است. پس از شکست 1-0 امشب در ماپی، سیمونه اینزاگی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

ما تنبل کار را شروع کردیم و رویکرد مناسبی برای بازی نداشتیم. پس از دریافت گل توپ را بهتر به گردش در آوردیم و شایسته زدن گل مساوی بودیم. تغییر سیستم دادیم و بازیکنان را تغییر دادیم اما نتوانستیم خوب موقعیت خلق کنیم. باید کارهای بیشتری می کردیم. 

این همچنین اولین بازی پس از 42 بازی متوالی بود که اینتر موفق به زدن گل نشد:

ما از بازی مقابل مونتزا در فصل گذشته تاکنون در همه بازی ها گل زده بودیم اما ساسولو خوب دفاع کرد و به خوبی جنگید. بنابراین آنها شایسته تحسین هستند. از شکست ناراحتم اما ساسولو خودش را فدا کرد. 

اینزاگی در مورد حضور اینتر در جام جهانی باشگاه ها در تابستان 2025 گفت:

بدون شک تجربه جدیدی خواهد بود؛ بسیار شبیه به 2 ماه وقفه برای جام جهانی در فصل گذشته. فصل طولانی تر خواهد بود. بازی های بیشتری داریم و قطعا باید نفرات تیم را بیشتر کنیم. شنیدم بازی های اروپایی هم ممکن است با بازی های بیشتری همراه باشد زیرا لیگ قهرمانان هم طولانی تر شده است. برای تمام تیم های این رقابت ها، این یک چیز تازه خواهد بود اما ما آماده خواهیم بود. 

پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی در تابستان به شما خواهند پیوست. به جز آنها، به دنبال کدام بازیکنان هستید؟

ما در این مورد در حال صحبت با باشگاه هستیم و باشگاه بابت جذب این دو بازیکن در پشت صحنه شایسته تمجید است. باید دید. شما تابستان را با اهداف خاصی آغاز می کنید اما بازار نقل و انتقالات غیر قابل پیش بینی است. با توجه به تعداد بازی های زیادی که باید انجام دهیم، به نفرات بیشتری نیاز داریم. خوشبختانه این فصل مصدومان کمی داشتیم. استراحت هم بسیار مهم است؛ مخصوصا برای بازیکنانی که از کوپا آمریکا و یورو بر می گردند. 

به نظر می رسد آرناتوویچ و الکسیس سانچز می توانند اینتر را ترک کنند اما سیمونه اینزاگی چیز دیگری گفت:

من قبلا به باشگاه گفته ام می خواهم با تمام بازیکنانی که در این فصل داشتم، به فصل جدید بروم و نمی خواهم حتی یکی از آنها را از دست بدهم. آرناتوویچ و سانچز به اندازه بقیه مهاجمان بازی نکردند اما همیشه موقع نیاز به ما کمک کردند. من سال های زیادی در فوتبال بوده ام و به خوبی می دانم چه چیزهایی نیاز است و شرایط چگونه می تواند تغییر کند. به باشگاه گفتم می خواهم تمام بازیکنان را نگه دارم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان