Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@22:01:35 GMT

قیمت خانه ‎‌های کلنگی تهران +جدول

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۱۲۲۷

قیمت خانه ‎‌های کلنگی تهران +جدول

اقتصاد آنلاین - پریسا شاکری؛ خانه‌های کلنگی در بازار مسکن تهران در واقع زمین به شمار می‌آید و بهای آن در مناطق مختلف شهر متفاوت است. مشاوران املاک می‌گویند که بهای هر مترمربع خانه‌های کلنگی در تهران بین 15 تا 250 میلیون تومان متغیر است و خانه‌های بد نقشه که زمین نامرغوب‌تری دارند با قیمت پایین‌تر فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می‌گویند که در بازار زمین یا همان خانه‌های کلنگی مواردی که قیمت بالاتر از عرف منطقه دارند زیادتر از ملک نوساز است. بنا به گفته مشاوران املاک بهای هر مترمربع خانه‌های کلنگی معمولا 30 درصد بالاتر از مسکن نوساز است و قیمت‌هایی خارج از این محدوده، بالاتر از عرف منطقه به حساب می‌آید.

در ادامه چند نمونه از آخرین فایل‌های آگهی شده برای فروش خانه‌های کلنگی تهران را می‌بینید:

پربیننده ترین ثبت نام سایپا (فروش فوری و فوق العاده ۵ محصول) احتمال حذف قرعه‌ کشی خودرو بنزین یارانه ای قطع شد / احتمال حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت؟ انتقاد عبدالناصر همتی از بانک مرکزی قیمت خانه های ویلایی کرج +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن خانه های کلنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)

شرکت زامیاد قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.   به گزارش عصر ایران مدیرعامل شرکت زامیاد در نامه ای به سازمان بورس اوراق بهادار تهران قیمت جدید نیسان وانت برای سال جاری را به شرح جدول زیر اعلام کرد:     مطابق این گزارش قیمت وانت نیسان تک سوز آپشنال که در اسفند ماه ۵۱۷ تومان بود به قیمت جدید ۵۶۰ میلیون تومان در اردبیشت ماه رسیده است.   علاوه بر این وانت نیسان تک سوز آپشنال با موتور M24 plus از ۵۴۲ میلیون تومان به قیمت ۵۷۹ میلیون تومان و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال نیز از ۵۵۴ میلیون تومان به ۶۲۲ میلیون تومان رسیده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳